Guido Aarschot

Ik zocht een vervangbatterij voor mijn laptop. Bij de constructeur was die niet meer te verkrijgen maar bij HardwereCity was ze nog voorradig. Na bestelling en betaling werd ze op de aangekondigde... Ik zocht een vervangbatterij voor mijn laptop. Bij de constructeur was die niet meer te verkrijgen maar bij HardwereCity was ze nog voorradig. Na bestelling en betaling werd ze op de aangekondigde dag stipt geleverd. Na vervanging van de oude batterij werkt mijn laptop terug perfect zonder netstroom.

Sander

Op internet gezocht voor een vervangende adapter voor een laptop. Hardwarecity vermeldde zo'n beetje als enige het exacte typenummer van de fabrikant, dus besteld. Bij bezorging bleek het een... Op internet gezocht voor een vervangende adapter voor een laptop. Hardwarecity vermeldde zo'n beetje als enige het exacte typenummer van de fabrikant, dus besteld. Bij bezorging bleek het een vervangend type (met een ander nummer), maar met de verkeerde connector. Ik had geen tijd meer om nieuwe verzending af te wachten bij een fysieke winkel de juiste aangeschaft.
Hardwarecity weigerde het product retour te nemen; ik had vanwege de bezorging mijn werkadres opgegeven, dus ik ben volgens hen een zakelijke klant en heb daarom geen herroepingsrecht. Verder werd mij verteld dat ik zelf de verkeerde adapter besteld had, omdat de betreffende adapter met meerdere stekkers verkrijgbaar is. Ik heb echter gewoon op het originele typenummer besteld. Na mijn klacht is de tekst bij het artikel op de site aangepast, maar als je niet oplet loop je nog steeds de kans de verkeerde te ontvangen.

Redelijkheid is ver te zoeken bij deze jongens. Zelfs als ze gelijk ZOUDEN hebben (zakelijke klant dus geen herroepingsrecht en ik zou zelf een foutje gemaakt hebben met bestellen) zou het hen geen cent hebben gekost om service te leveren. Nu kan ik alleen maar iedereen aanraden: zoek 1 van de 100 andere bedrijven met hetzelfde assortiment op.

Reactie HardwareCity.nl:

Wat jammer dat u niet tevreden bent met onze service, al had u dit ook al kenbaar gemaakt door een negatieve review via Google achter te laten. Dus wij waren er al van op de hoogte. Dat wij de tekst... Wat jammer dat u niet tevreden bent met onze service, al had u dit ook al kenbaar gemaakt door een negatieve review via Google achter te laten. Dus wij waren er al van op de hoogte. Dat wij de tekst op de website snel hebben aangepast, is grote onzin. Dit zou a.d.h.v. Google Cache ook zo te ontkrachten zijn. De tekst bij het product is al maanden hetzelfde!
Ook dat het een particuliere aankoop zou betreffen is grote lariekoek. Factuur en leveradres zakelijk, afgerekend met zakelijke rekening, zakelijk e-mailadres, na levering e-mailcommunicatie waarbij meerdere collega's van Embedded Acoustics BV betrokken waren.
Wij maken ons inziens al vaak genoeg uitzonderingen mbt het ontbinden van zakelijke aankopen, maar wij moeten ergens grenzen stellen. U heeft niets bij ons gereclameerd, gelijk elders een aankoop gedaan en verwacht dan het geld van ons terug. Zo werkt dat nou eenmaal niet bij online B2B orders. Enkel particulieren hebben het recht een online aankoop binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen te ontbinden. Een aankoop ontbinden kost ons uiteraard wel degelijk geld; gemaakte verzendkosten, conversiekosten, overhead enz.).

Boudewijn Zweekhorst

Chill!

Fijne en persoonlijke klantenservice

Eddy de Waal

Top service! Opgestuurde keyboard (orgineel) bleek een defecte toets te hebben, deze werd direct zonder poespas vervangen. Oude hoefde niet meer terug! Da's pas vertrouwen. Dank aan Jort en collega!

Persoonlijke service!

De Wit

Zeer snelle levering , geen verzendingskosten.

Janv

Uitstekend. Een goede adapter en accu ontvangen voor mijn laptop. Werkt prima. Binnen 24 uur geleverd.

Snelle afhandeling, overzichtelijke bevestingings e-mails + track&trance.

Rep-it Zandvoort

Voor klant laptopkeyboard besteld.
Snelle service voor een prima prijs.

Sterke punten zijn snelheid en prijsniveau.

Jolanda Holtrop

Wat een super service!! Vrijdag avond 19.00 uur gebeld om een lader voor een laptop daarna online besteld en onvoorstelbaar maar geleverd via postnl de zaterdag erna.... ik wist niet wat ik mee... Wat een super service!! Vrijdag avond 19.00 uur gebeld om een lader voor een laptop daarna online besteld en onvoorstelbaar maar geleverd via postnl de zaterdag erna.... ik wist niet wat ik mee maakte het kan dus wel goede service leveren Hier zouden andere bedrijven nog heel wat van kunnen leren.

Ja super aardige meneer aan de telefoon gehad die het perfect heeft geregeld

Brouwer

Snelle service die klopt

Goede info of het juiste product ook past en goede video op YouTube hoe je het moet doen.

Goede en vlotte levering

Snelle en correcte levering voor scherpe prijs.