Ramon Pouso

Ik dacht dat het een snelle vraaglijst zou zijn.

Dit kost mij veels te veel moeit en daar heb ik geen zin in.

Ik dacht dat het een snelle vraaglijst zou zijn.

Dit kost mij veels te veel moeit en daar heb ik geen zin in.

Janbaz

Zeer hoed

archtect

Snel en correct geleverd

aan te bevelen bedrijf

prima service
uitgebreide keuze onderdelen

Hotske van Doorne

Accu's voor laptop gekocht. Ik was terug gebeld omdat ik 2 keer achter elkaar het product besteld had om te vragen of het wel juist was.
Erg netjes

Nette service

m ten klooster

Goede ervaring ,vlotte levering , en leveren wat gevraagd word ,en op een prettige manier geholpen worden

snelle levering ,en volgens afspraak

Nees

Snelle service. Verkeerde artikel werd geleverd. Na mail contact werd juiste artikel toegestuurd en kon verkeerde artikel kosteloos worden geretourneerd.

Lucas

Ik wilde een laptoptoetsenbord kopen aangezien het originele toetsenbord niet meer werkte. Het juiste product vinden kostte flink wat moeite, aangezien er bij alle toetsenborden niet duidelijk stond... Ik wilde een laptoptoetsenbord kopen aangezien het originele toetsenbord niet meer werkte. Het juiste product vinden kostte flink wat moeite, aangezien er bij alle toetsenborden niet duidelijk stond aangegeven of ze voor mijn model laptop compatibel waren. Ook toen ik het specifieke modelnummer voor het toetsenbord in de zoekbalk zette kreeg ik geen resultaten. Pas toen ik ditzelfde modelnummer in Google, op zoek naar een andere webwinkel, kreeg ik van Google een link naar Hardwarecity naar het model toetsenbord wat ik zocht. Via de website zelf was dit echter onvindbaar.

Snelle bezorging, lage prijs in verhouding met andere webwinkels.

Amber

De site was zeer makkelijk te gebruiken, vooral fijn dat ik naar het model van mijn laptop kon zoeken i.p.v zelf te moeten zoeken naar wat voor Hardware mijn computer precies gebruikt. vriendelijke... De site was zeer makkelijk te gebruiken, vooral fijn dat ik naar het model van mijn laptop kon zoeken i.p.v zelf te moeten zoeken naar wat voor Hardware mijn computer precies gebruikt. vriendelijke en behulpzame klantenservice. En eindelijk een winkel die ook onderdelen voor een Peaq verkoopt.
kortom zeer tevreden

vriendelijke en zeer behulpzame klantenservice, snelle bezorging, nette levering van product

Lentiz onderwijsgroep

Wij hadden een bezel nodig voor een laptop die was gevallen. Met een simpele zoekopdracht was dit gevonden bij HardwareCity.nl

Eenvoudig via de website besteld en betaald. Het onderdeeel werd vervolgens de volgende dag geleverd.

george van dam

Prima website om je onderdeel te zoeken

levering is goed verpakt met bijbehorende administratie documenten