Mark B.

Dit bedrijf heeft heel goed bijgedragen aan het oplossen van het 'adapter mysterie': de, in eerste instantie, bestelde laptopadapter had op basis van de beschikbare informatie de juiste moeten zijn,... Dit bedrijf heeft heel goed bijgedragen aan het oplossen van het 'adapter mysterie': de, in eerste instantie, bestelde laptopadapter had op basis van de beschikbare informatie de juiste moeten zijn, maar bleek niet te matchen. Uiteindelijk bleek dit te maken te hebben met het gebruik van verschillende modelnummers; met welke conclusie HardwareCity kwam.

Top opgelost, en de verkeerde adapter hoefde uiteindelijk niet retour worden gezonden, wat voor extra gemak heeft gezorgd!

+ Adequaat & snel te woord gestaan via e-mail;
+ Prima service;
+ Men heeft verstand van zaken;
+ Gunstige prijzen;
+ Snelle levering

Z. Lok

Duidelijke website, snelle levering en product werkt naar behoren.
Duidelijke website, snelle levering en product werkt naar behoren.
Echter stonk het hele pakket en het product echt enorm naar sigarettenrook. Dit lag niet aan PostNL aangezien er nog een ander pakket van een andere leverancier meekwam en deze stonk niet.

Reactie HardwareCity.nl:

Geachte mevrouw Lok,
Geachte mevrouw Lok,
Vervelend dat uw pakketje naar tabaksrook stonk. Dit kan echter onmogelijk bij ons veroorzaakt zijn. Ik begrijp dat u dit vermoed omdat u nog een pakketje had ontvangen welke niet naar rook stonk. Dit bewijst echter alleen dat de koerier die het bij u heeft afgeleverd juist heeft gehandeld en niet (tegen de regels van PostNL) heeft gerookt in de bus. Deze twee pakketten hebben echter zeer waarschijnlijk een compleet verschillende route afgelegd alvorens de laatste fase van aflevering. Onze pakketten worden aan de deur afgehaald en gaan dan naar het sorteercentrum hier aan de rand van Leeuwarden. Vanaf het moment dat de pakketten bij ons aan de deur worden afgehaald, hebben wij dus feitelijk geen controle of zicht meer op onze pakketten.
Gelukkig hebben wij deze klacht nooit eerder ontvangen, maar wij zullen het zeker in de gaten houden en actie ondernemen als het vaker voorkomt.
PS wij hebben een aantal maal telefonisch contact met u proberen op te nemen, maar wij krijgen geen gehoor, waarop wij hebben besloten om het maar te laten rusten en deze reactie te plaatsen.
Mvg,
HardwareCity.nl

Hans Vullers

Top!

Doen wat ze zeggen.

Bas

Snelle en goede service!

Na een defecte batterij te hebben ontvangen hebben ze zeer netjes meteen een goed werkende opgestuurd.

R Bavel

Prima service, snelle levering en een goed product.

Snelle levering. Goed product.

Fred

Ik had een nieuwe accu voor mijn laptop nodig. Tijdens mijn zoektocht op het internet kwam ik op deze site.
Besteld en snel geleverd. Voor mijn vrouw dus ook meteen maar een nieuwe accu besteld.

Binnen Nederland gratis verzenden.
Voor 19.00 uur besteld, de volgende dag in huis, op werkdagen..
Scherpe prijzen

Geert De Bruyne

Positief. Origineel product en snel geleverd voor een competitieve prijs!

Batterij besteld en volgende dag in huis. Netjes met zorg verpakt. Top service!

Verpakking, service

Wim

Batterij voor laptop besteld deze viel op door gunstige prijsstelling. Ik ben zeer tevreden!

Simpele bestelprocedure, snelle levering en prima prijs-kwaliteit verhouding.