Ward mathys

Ik had goede fans nodig voor mij laptop ik had die snel nodig en hardware city was de beste servies want jullie hadden het product aan een goede prijs en het werkt perfect

Mijn product van jullie geef ik wel een 10/10

Lucas de Vos

Snel en accuraad

gelijk handelen prettige ervaring

R de jong

Top bedrijf.
Laptoplader besteld en retour gestuurd omdat dochter hem kwijt was maar weer had terug gevonden.
Geld ook weer super snel terug.

Retour sturen en geld terug gestort

dianne van beers

Snelle levering. duidelijke website voor een digibeet als ik.

zie hierboven.

Denis

Vervangscherm besteld voor mijn PC, dit is aangekomen en was beschadigd. Was opgestuurd in een documentendoos, waar niet op vermeld staat dat dit breekbaar is, na wat foto's op te sturen hebben ze... Vervangscherm besteld voor mijn PC, dit is aangekomen en was beschadigd. Was opgestuurd in een documentendoos, waar niet op vermeld staat dat dit breekbaar is, na wat foto's op te sturen hebben ze mij opgebeld en zonder probleem een nieuw opgestuurd, deze keer wel duidelijk vermeld BREEKBAAR.
Tevreden over deze oplossing, alhoewel dit volgens mij te vermijden was.

Communicatie met de klant en snelheid van levering

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Denis,
Hallo Denis,
Dit is voor ons simpelweg een kosten/baten afweging . In het verleden hebben wij dozen gebruikt voor het versturen van laptop schermen die ruim 3 euro per stuk duurder waren dan de huidige dozen die wij gebruiken. Het aantal schades is echter gelijk gebleven. Dit is dus een aardige kostenbesparing waar onze klanten ook weer van meeprofiteren. Verzendschade volledig uitsluiten is helaas onmogelijk. Zelfs met extreem goed verpakte producten met de vermelding breekbaar hebben wij ook wel schades meegemaakt.
Het is natuurlijk altijd erg vervelend als een klant geconfronteerd wordt met een besteld product welke transportschade heeft opgelopen. Zoals men van ons mag verwachten nemen wij hiervoor altijd volledig de verantwoording. Een mail met een paar foto's van de beschadigde doos en product is voldoende om dezelfde dag de bestelling opnieuw toegezonden te krijgen, zoals wij ook bij u hebben gedaan!

Rietveld

Eerste bestelling gedaan en alles super goed verlopen

sneller levering

Coucke Marc

Bestelling gedaan. Artikel vlugger geleverd dan voorzien. Heel tevreden.

Jean

Snelle en goede levering

Landschapsbeheer Kollingsveen

Goede ervaring snelle levering.

ik had per ongeluk dubbel besteld en dubbel betaald , zonder problemen en snel mijn geld terug .!!Complimenten.!

Anneke Leusink

Een accu voor mijn Laptop besteld. Waarom het niet werkte geen idee. Teruggestuurd en geld terug gekregen. Alleen jammer, dat ik mijn verzendkosten kwijt ben, terwijl accu niet functioneert met/op... Een accu voor mijn Laptop besteld. Waarom het niet werkte geen idee. Teruggestuurd en geld terug gekregen. Alleen jammer, dat ik mijn verzendkosten kwijt ben, terwijl accu niet functioneert met/op mijn laptop. Volgens de opgave zou de accu compatible met mijn laptop zijn, maar niet.

Snelle levering.