M.

Snelle levering, netjes verpakt voor verzending.

Goede website

René

Laptop accu besteld, uiterst makkelijk gegaan

Huib

Snelle levering en zeer nette prijs

Op de website was het gemakkelijk zoeken

vd Linden

Zeer goede service.

Goed mee gedacht, ik dacht een onderdeel van een bestelling niet nodig te hebben. Ik werd door een medewerker geïnformeerd (telefoon) met het feit dat ik waarschijnlijk weldegelijk dit onderdeel... Goed mee gedacht, ik dacht een onderdeel van een bestelling niet nodig te hebben. Ik werd door een medewerker geïnformeerd (telefoon) met het feit dat ik waarschijnlijk weldegelijk dit onderdeel nodig zou hebben. Mondeling werd eea gecorrigeerd onder toezegging van mij dat ik het verschil in bedrag die middag (na thuiskomst) nog zou voldoen. Eind middag werd ik wederom gebeld omdat ik het ontbrekende bedrag nog niet betaald had (alweer vergeten). Uiteraard meteen alsnog gedaan....volgende dag spullen in huis!

N.v.t.

Prima.

Snelle levering en nette prijs, ik ben erg blij met een nieuwe accu waardoor ik mijn oude laptop (uit 2014) nog een tijd kan blijven gebruiken.

Bart

Klavier was de volgende dag geleverd.
Snel en volgens belofte op de website.

Wv

Snelle verzending (alleen tpgpost had een dag extra nodig), en snelle vervanging van een verkeerd product.

Dit bedrijf belde terug!

roelus dickus

Accu voor mijn laptop besteld die bij de hp store niet meer ter beschikking was.

snelle service, en het product voldoet aan de eisen.

jan p

Heel tevreden. Goed advies. Snelle afhandeling.

De service! Snel en correct antwoord op mijn vraag via mail.

Jeroen van Tol

De voordeligste en op voorraad.

Duidelijke website