Mathijs Schols

Snelle en correcte levering

A. BAKKER

Tot tevredenheid, zoals het hoort, geleverd

Egbert

Getipt om hier kabel te bestellen en dat is goed gelukt.

Alles klopt.

Slaats

Besteld en keurig de volgende dag afgeleverd door PostNL, in het tijdvak dat direct bij plaatsen van de bestelling was aangegeven. Het geleverde artikel was de correct laptop-accu.

Trade One

Goed, snelle levering, goede telefonische assistentie en goede prijs.

Snelle levering, goede service, goede prijs

pieter

Had wat vragen,is via mail snel en duidelijk opgelost
Het onderdeel besteld, Volgende dag in huis Prima!!!

Mulders

Prima levering, goede omschrijvingen bij product, in dit geval accu.

zie boven, goede specificaties welke accu vooe welke pc geschikt ia.

Monica

Fijn dat ik een nieuwe accu voor mijn verouderde laptop heb gevonden bij HardwareCity, en voor een heel schappelijke prijs. De levering was volgens planning en was goed te volgen via track&trace.

Levering volgens planning

joop van der Hoek

Veel keus kennis en goedkoop en snelle levering

Maakt waar wat ze schrijven

Kme

Retour is op eigen kosten, de prijs aangegeven in het retourformulier is een indicatie, uiteindelijke prijs hangt af van grootte/gewicht van het terug te sturen pakket.
Volgende keer toch maar...
Volgende keer toch maar bij de "grote" jongens bestellen, daar is dat toch veel beter ingericht.

Reactie HardwareCity.nl:

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Wij hanteren inderdaad geen gratis retourbeleid. Als een klant, zoals u, van de aankoop af wil zien, dan moet de klant het product op eigen... Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Wij hanteren inderdaad geen gratis retourbeleid. Als een klant, zoals u, van de aankoop af wil zien, dan moet de klant het product op eigen gelegenheid retourneren. Als wij iets verkeerds versturen/verkeerd adviseren of een product raakt binnen 14 dagen defect, dan regelen wij (uiteraard) wel een retourzending op onze kosten.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden