Anton /particulier

Accu die ik ben HardwareCity.nl besteld heb waren bij andere site's niet leverbaar en kreeg bij telefonisch contact de mededeling is niet meer leverbaar.

Geleverd wat ik nodig had.Bedankt

jean rossell

Zeer goed

ja op de manier hoe ik de verpaking uitsekend

L.J. van der Deijl

Snelle levering! Complimenten en dank daarvoor.

Dogan

Top!

Snel geleverd

Ruitenboer BV

Website ok, bestelling plaatsen en ontvangen ok.
Retoursturen artikel - was eerst niet ok, maar na telefonisch overleg is het prima voor elkaar gekomen,

Nemen direct actie als de klant niet geheel tevreden is.

Clemens

Heel slecht helaas. Ik had paar maanden geleden een AC adapter gekocht voor mijn HP laptop en na 3 maanden ging het kapot. Wil ik het retourneren, kan ik niet inloggen op mijn account. Doe ik... Heel slecht helaas. Ik had paar maanden geleden een AC adapter gekocht voor mijn HP laptop en na 3 maanden ging het kapot. Wil ik het retourneren, kan ik niet inloggen op mijn account. Doe ik 'wachtwoord vergeten' krijg ik geen mail om mijn wachtwoord te resetten, dat terwijl ik wel het goede email adres heb want hiernaar krijg ook de mailtjes van HardwareCity. Niet alleen dat, de netsnoer die erbij kreeg is van slechte kwaliteit, die ging namelijk na 3 maanden al kapot, doe ik er een andere netsnoer in wil die mijn laptop als nog niet opladen. Stuur ik een mailtje naar info@hardwarecity.nl weken later heb ik nog steeds geen mail terug ontvangen, stuurde ik er nog een, ook nog niks van gehoord. De klantenservice via mail is zo slecht! Dan ook nog de AC adapter is een keer zo groot als de originele adapter, super onhandig, geen wonder dat het zo goedkoop was 42 euro. Ik koop liever eentje die hetzelfde bij Replacedirect voor een keer zoveel, tenminste zekerheid dat die het doet en als ie het niet doet, betalen zij de retourkosten en dat niet alleen, hun REAGEREN tenminste op mijn mailtjes.

Ik vind ook op zijn minst dat dit bedrijf wel de retour kosten op zich moet nemen, maar dat is mijn mening.
Dit bedrijf raad ik absoluut niet aan, reageert niet op mijn mailtjes en stuurt slecht kwaliteit aan product, ga naar Replacedirect.nl voor echt goede kwaliteit. Dit slaat nergens op.

None.

Reactie HardwareCity.nl:

Vervelend dat de adapter niet naar wens is en dat deze defect is geraakt. De reden dat u niet kon inloggen op uw account, is omdat u er bij de bestelprocedure zelf voor heeft gekozen geen account... Vervelend dat de adapter niet naar wens is en dat deze defect is geraakt. De reden dat u niet kon inloggen op uw account, is omdat u er bij de bestelprocedure zelf voor heeft gekozen geen account aan te maken. Dit is namelijk optioneel.
Wij hebben slechts één mail van u ontvangen en hier z.s.m. op gereageerd. Het klopt dat wij geen gratis retourbeleid hanteren. Wellicht is dit iets voor de toekomst.
Het spijt ons in elk geval dat wij u niet tevreden hebben kunnen stellen.

Kees Bel

Zeer grote voorraad en onderdelen snel en accuraat geleverd.

Correcte reactie over bestelling en levertraject.

M.A. Lobert

In de overzichtelijke webshop snel gevonden wat ik zocht, het artikel werd dezelfde dag nog verstuurd

Sietse

Moest snel een laptop vervangingsonderdeel hebben. Volgende dag 10:30 geleverd, en 12:00 weer een happy user met gerepareerde laptop.

Snelle levertijd.

Baas Consultants