Marc

Doet wat het belooft!

Jos van Leeuwen

Doet wat het belooft

Bea Diepeveen

Prima ervaring;duidelijk en overzichtelijk en up-to-date. Heel erg tevredensn

Snelle en duidelijke service

P.L. Smit

Ruim assortiment en bestelde goederen binnen 24 uur geleverd.

Duidelijke Website makkelijke ziekfunctie zodat ik meteen vind wat ik zocht.

Sjoerd

Snelle levering van een product dat aan de verwachtingen voldoet en elders niet meer te verkrijgen was.

Rob Faas

In eerste instantie was er een verkeerde accu gestuurd, mijn schuld of een foutje daar? Er is meteen een nieuwe naar mij toegestuurd, zonder dat ze de oude retour hadden. Prima service.

Het persoonlijke contact. Makkelijk te benaderen en ze geven je het gevoel dat ze je goed willen helpen.

C. Broere

Snelle levering.

1e product niet goed na mail de volgende dag een vervangend product ontvangen

Aléssio Gijsbrechts

HardwareCity bood mij de beste prijs voor de producten die ik zocht om mijn Lenovo Y510p terug in orde te brengen.

Ik werd telefonisch gecontacteerd door HardwareCity om mijn bestelling te verifiëren, dit aangezien ik een redelijk ongebruikelijke bestelling plaatsten (Qwerty keyboard) voor een levering/klant in... Ik werd telefonisch gecontacteerd door HardwareCity om mijn bestelling te verifiëren, dit aangezien ik een redelijk ongebruikelijke bestelling plaatsten (Qwerty keyboard) voor een levering/klant in België (waar Azerty gebruikelijk is).

Opti:mezers

Besteld en netjes de volgende dag in huis. Ik had een factuur en een verzendadres opgegeven. De factuur krijg je alleen wel bij het pakketje (verzendadres) en niet bij het factuuradres.... Besteld en netjes de volgende dag in huis. Ik had een factuur en een verzendadres opgegeven. De factuur krijg je alleen wel bij het pakketje (verzendadres) en niet bij het factuuradres. Verbeterpuntje. Mailtje gestuurd en na 2 mailtjes alsnog de factuur netjes in de mail gekregen.

Lisa Lambrigts

Snelle en goede service !

Makkelijk gevonden op de website en snel geleverd !