L. H.

Snelle levering van de bestelde aptop accu en deze werkt tot nu toe nog prima naar behoren. Er zaten wat verf(?) vlekken op de accu dus ik nam contact op de klantenservice. Deze reageerde snel en... Snelle levering van de bestelde aptop accu en deze werkt tot nu toe nog prima naar behoren. Er zaten wat verf(?) vlekken op de accu dus ik nam contact op de klantenservice. Deze reageerde snel en boden aan de accu om te ruilen of om een deel van het aankoopbedrag terug te storten. Ik heb gekozen voor de vergoeding en die was dezelfde week nog gestort op mijn rekening.

Goede klantenservice die snel reageert en mijn probleem serieus en goed heeft behandeld.

Eric Jansen

Prima. Snelle levering tegen een scherpe prijs!

Snelle levering.
Scherpe prijs.
Ruim assortiment.

G.Bijker

Perfect ben erg tevreden
Vandaag besteld en de volgende dag netjes in huis.

Dit was voor mij de eerste keer kreeg dit internet adres van een collega op de zaak.
En wat ik al eerder zij perfect

Thijs

Snelheid

Pietje Puk

Adequate snelle levering. Toetsenbord past in mijn Dell laptop en is de juiste variant.

Duidelijke manier om het gewenste product te zoeken voormijn specifieke laptop model.

Ruud

HardwareCity.nl heeft de door mij bestelde spullen perfect en keurig op tijd geleverd.

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

LC

Very efficient packaging, quick delivery, and great products.

Love the efficient packaging. No More half-meter sized boxes filled with air, thank you!

SmartFix

Snelle levering, origineel onderdeel

Snelle levering en eenvoudige bestelmethode

Kingswood

At Snijder

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Hardware city. Ik heb een toetsenbord gekocht voor mijn laptop. HWC wa de goedkoopste en rekent geen transport kosten.
Het product voldoet...
Het product voldoet prima en de bestelling was snel binnen

Makkelijk bestellen
Snel geleverd