H.H. Zeitlin

Prima en snel.

Dirk

Goed, geen bijzonderheden. Geleverd volgens indicatie op de site.

Volgende dag geleverd.

Hans

Goede ervaring

Alles liep soepel

J.J van Gijzen

Perfect

serieus en snel

Nico van Huussen

Snelle levering. Er wordt gedaan wat het op de site beloofd wordt.

Zie boven.

Joop

Zeer goede ervaringen accuraat en alert.

Snelle afhandeling en verzending

Jason van der Zeeuw - DartCounter

Zeer snelle levering, duidelijke webshop en snelle afhandeling van mijn bestelling

Eric Van Gijseghem

Uitgebreide keuze, gemakkelijke zoekfunctie, goede en service zoals beloofd binnen 1-3dagen.

Harold Steenbeke

Zocht een nieuwe latopbatterij voor mijn toshiba.
Vrijdagmorgen besteld en zaterdag geleverd.
Zocht een nieuwe latopbatterij voor mijn toshiba.
Vrijdagmorgen besteld en zaterdag geleverd.
Maar na het openen van de doos zag in dat verpakking opengscheurd was wat normaal een verzegelde verpakking moet zijn.
Daarom beetje mijn twijfels of het een nieuwe batterij is.

Zeer snelle levering

I. Snaauw

Ik wist niet precies wat ik nodig had voor mijn computer maar de scan die op de site kon doen maakte dit helemaal duidelijk. Het product was makkelijk te bestellen via de site en ook de info wat... Ik wist niet precies wat ik nodig had voor mijn computer maar de scan die op de site kon doen maakte dit helemaal duidelijk. Het product was makkelijk te bestellen via de site en ook de info wat goed te vinden en duidelijk. De levering was conform afspraak en het product was precies wat ik nodig had. Kortom: een dikke 10