Jos Vermeiren

Dit was mijn eerste bestelling. Gezien de supersnelle afhandeling ben ik ZEER tevreden.

Bestelling geplaats om 19hr 's avonds. Volgende dag al geleverd vóór 10u 's ochtends.
Wat...

Wat kan een mens nog meer wensen.

Thumbs up !

Therese weijdt

Snel en gemakkelijk tebestellen en ik was €100,00 minder kwijt
Omdat ze goed en goed koop zijn

Snelle levering mooi verpakt leek wel een cadeautje

Henk

Makkelijke website en snel bezorgd

Ketels Omer loonbedrijf

Heel goed snelle bediening en heeeeel vriendelijk

Arbouw

Telefonisch contact gehad over een door mij verkeerd besteld artikel. Erg snel en zeer vriendelijk geholpen met advies.

Klantvriendelijk

L.H.M. Keersmaekers

Zie sterke punten.

de levering van het bestelde product werd volgens afspraak in 2 dagen geleverd, alhoewel het niet het juiste artikel was , is na een telefoontje en enkele foto's toch het goede product... de levering van het bestelde product werd volgens afspraak in 2 dagen geleverd, alhoewel het niet het juiste artikel was , is na een telefoontje en enkele foto's toch het goede product geleverd.
zeer vlotte en nette afhandeling.

bedankt

Danny I.

Vlotte service en levering , ruim aanbod van hardware

Snelle levering , zoals aangegeven

Hans W.

Na lang elders zoeken kon ik hier vervanger keypanel vinden voor onze toshiba. En dan ook nog op stock.
Zeer snelle levering. Levering in België was amper 15 uur na de bestelling. Top!

Goede stock, goede prijzen, zeer snelle levering.

Ad

Supersnel bezorgd. De batterij paste, ziet er origineel uit en gaat alweer vele malen langer mee dan mijn oude batterij. Ik heb hem pas twee weken dus ik kan er niet al te veel over zeggen, MAAR SO... Supersnel bezorgd. De batterij paste, ziet er origineel uit en gaat alweer vele malen langer mee dan mijn oude batterij. Ik heb hem pas twee weken dus ik kan er niet al te veel over zeggen, MAAR SO FAR SO GOOD!!

Snelle levering, makkelijk betalen. Heel betrouwbaar!

Eddy Degeest

Product goed verpakt en snelle verzending naar Belgie.
Zeer goed geholpen door vriendelijke meneer van de klantendienst.

Overzichtelijke en duidelijke site.