Simon Jansen

Snelle service. Precies wat je er van verwacht.

Geen gedoe, ze doen precies wat ze beloven. Laptop batterij was er inderdaad binnen 24 uur.

D.Hullekes Privé

Goede prijzen,snelle bezorging, met vragen goede uitleg, ook als het niet over het product dat je bestellen wilt, gaat. Mocht er iets niet lukken of zelf verkeerd besteld hebben kun je het gewoon... Goede prijzen,snelle bezorging, met vragen goede uitleg, ook als het niet over het product dat je bestellen wilt, gaat. Mocht er iets niet lukken of zelf verkeerd besteld hebben kun je het gewoon retourneren met een korte uitleg waarom. Kortom een goede ervaring en ze staan je vriendelijk te woord.

Hele goede service en goede prijzen!!!!

Adel

Duidelijkheid en delivery

vdheijde

Erwin

Prima geleverd conform opgave

snelheid

C. Balfoort

Doen wat ze beloven, snel en netjes.

VdHeuvel

Zeer snelle levering (vrijdagmiddag besteld, zaterdag middag geleverd)

Prima product

Eelko de Vos

Ondanks dat er wat problemen waren met de compatibiliteit van de accu's van HardwareCity met mijn laptop, ben ik *zeer* tevreden. HardwareCity dacht mee, hielp met testen van verschillende accu's... Ondanks dat er wat problemen waren met de compatibiliteit van de accu's van HardwareCity met mijn laptop, ben ik *zeer* tevreden. HardwareCity dacht mee, hielp met testen van verschillende accu's tot we de juiste hadden gevonden.

Vertrouwen, klantvriendelijkheid, snelheid, openheid, prijs en kwaliteit.

D'jhaeyere John

Rond 18 uur besteld en volgende dat in de voornmiddag reeds aan huis besteld. Super.

Snel en levering ,comform bestelling

Paul Nieuwendijk

Snelle service. Overigens de juiste adapter was voor mij niet makkelijk op de site te vinden, maar snelle hulp via "info". Levering keurig snel. Helaas had ik niet gezien dat het zonder 3-polig... Snelle service. Overigens de juiste adapter was voor mij niet makkelijk op de site te vinden, maar snelle hulp via "info". Levering keurig snel. Helaas had ik niet gezien dat het zonder 3-polig netsnoer was, zodat ik als nog naar de MediaMarkt moest om voor € 10,50 een snoertje te kopen. Maar alles werkt nu weer. Dus: tot de volgende keer.

Snelle service, levering. Normale prijzen