Jeroen Bouma

Helaas verkeerd voorgelicht over compatibiliteit van een laptoptoetsenbord, maar daarna het retour sturen en geld terugstorten netjes en vlot afgehandeld.

Klantvriendelijk.

CSE Computerservice

Niet op aan te merken. Lekker snel, netjes verpakt. Mooi dus.

Kristof

Goede levering, prijscompetitief

Goede levering

P. Hendrix

Toetsenbord defect, makkelijk op de site kunnen vinden. aansluitend besteld , volgende dag in huis. perfecte service volgende keer weer.

Francois Moelans

Ik zocht al een hele tijd naar een passend toetsenbord voor mijn laptop. En gelukkig viel mijn oog op de website van HardwareCity.nl.

Het bestellen en de betaling verliep zeer vlot en de levering kon niet beter ! Zeker een aanrader en best eerst op deze site kijken voordat je aan je lange zoektocht op internet begint.

Van Beek Office Support

In het weekend stopte de laptop er ineens mee... paniek in de tent want de belastingadviseur zou een paar dagen later komen. Maar gelukkig was het voor die tijd alweer opgelost. Zondag besteld,... In het weekend stopte de laptop er ineens mee... paniek in de tent want de belastingadviseur zou een paar dagen later komen. Maar gelukkig was het voor die tijd alweer opgelost. Zondag besteld, dinsdag in huis. En ze leefden nog lang en gelukkig :-)

Supersnelle service, vriendelijk persoon aan de telefoon, prima prijs. Niets meer aan doen!

ifix

Zeer vlug antwoord op mijn vraag, top!

Desssers Jean

Vlotte dienst, goed en veilig verpakt, ben tevrede ov het producter de levering en het produkt.

MS

J den H

Top winkel. Mijn nieuwe favoriet voor laptoponderdelen

Snel verzending
Veel voorraad dus geen wachttijd