G>D

snel verzonden

B. L.

Prima afhandeling, levering zoals beloofd en kwaliteit (laptopoplader) tot dusverre prima.

Nor

De communicatie ging niet goed. Ik kreeg een email dat mijn bestelling was aangemeld bij PostNL en de volgende dag bezorgd zou worden, maar dat was dus niet het geval. Ik moest na een paar dagen... De communicatie ging niet goed. Ik kreeg een email dat mijn bestelling was aangemeld bij PostNL en de volgende dag bezorgd zou worden, maar dat was dus niet het geval. Ik moest na een paar dagen eerst mailen, maar toen werd er ook snel geleverd.

Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Eric Crijns

Ik heb een goede ervaring met het bedrijf, alles verliep goed

goede en makkelijk men product kunnen vinden
een vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling
en ook snelle levering

cvdl

Overzichtelijk en dus snel de juiste accu voor laptop gevonden.

Goede prijs en snel geleverd.

Fons

Goed product, conform bestelling, snel geleverd.

Conform verwachting.

Marin Pannebakker

Ik had een laptop adopter met stekker besteld op Hardware city maar omdat ik te snel door de producten heen keek had ik de verkeerde versie van die adapter besteld. Toen ik zag dat het product niet... Ik had een laptop adopter met stekker besteld op Hardware city maar omdat ik te snel door de producten heen keek had ik de verkeerde versie van die adapter besteld. Toen ik zag dat het product niet in mijn laptop paste dacht ik bij mijzelf, shit nu moet ik dit urenlang uitgaan leggen waarna ik zelf opnieuw een andere kabel moest bestellen. Toen ik de klantenservice belde kreeg ik een hele vriendelijke man aan de lijn die zei dat het geen probleem was en dat ze direct de nieuwe adapter zouden opsturen. Nog geen dag later had ik de nieuwe adapter die prima werkte.

hele vriendelijke klantenservice die heel behulpzaam is.
goedkope prijzen op producten die niet overal verkrijgbaar zijn.

wim

Goede duidelijke site met eerlijke prijzen voor een goed product

snelheid van reageren, versturen en goede producten

Eric Van Hemelryck

Bestelling zeer correct afgehandeld, op tijd en goed verzorgd

op tijd

Siegrid Kosmeier

Toch omdat wij een ASUS ipv een ACER hebben had ik dus wel een verkeerde opgestuurd gekregen. Had een adapter nodig. De gegevens kwamen orecies overheen als van de adapter op de site.
Gelijk gebeld en vriendelijk geholpen door ene Peter. Ik mocht het terugsturen en kreeg de juiste weer. Tot zover de positieve contact.
We hebben inmiddels de juiste. Vandaag de oude terugestuurd. Retour kosten mij €6,95!
Tot mijn verbazing krijg ik dat niet retour!?
Terwijl heel veel postorde bedrijven die service wel hebben.
Dus een domper!

Klantvriendelijkheid door ene Peter.

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo,
Hallo,
Dit is helaas geen juiste weergave van de feiten. Wij hebben geen verkeerde adapter verzonden, U had in eerste instantie een ASUS adapter besteld, terwijl u een ACER laptop heeft. U heeft toen telefonisch contact met ons opgenomen en wij hebben u naar de juiste adapter op onze website verwezen. U heeft toen de juiste besteld en wou de foute bestelling uiteraard graag retourneren en het geld daarvan terug ontvangen. Dit heeft u ook netjes van ons terug gehad.
Wij hebben in dit geval op een order van slechts 25 euro inclusief BTW en verzending dus reeds 2x verzendkosten moeten maken. Dit houdt voor ons in dat wij al geld verloren hadden op uw bestelling, want zo krap is de marge op dit product. Risico van het vak en daar doen wij dan ook nooit moeilijk om, maar wij konden dus onmogelijk ook nog eens de door u gemaakte retourkosten betalen.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden