F. Broeders

Perfecte afhandeling!

A Feitsma

Ik heb op donderdag een keyboard voor een laptop besteld. De volgende dag had ik het in huis.
Keurig op tijd en volgens belofte op de website.
Hele goeie ervaring dus.

Snelle afhandeling, duidelijke retour procedure.

Enelcom - Patrick Donckers

Correcte service en goede knowhow

vind je niet wet je zoekt op de site, gewoon contact opnemen en een goede omschrijving geven, dan weten ze precies wat je zoekt en laten ze weten of ze het hebben of niet (tot nu toe hadden ze het... vind je niet wet je zoekt op de site, gewoon contact opnemen en een goede omschrijving geven, dan weten ze precies wat je zoekt en laten ze weten of ze het hebben of niet (tot nu toe hadden ze het steeds)

snelle service en snel antwoord op je vraag, een sterk punt in deze branche van herstellingen, want voor de klanten moet het snel gaan. vandaar dat ik telkens beroep doe op hun voor onderdelen.

Verbunt Viviane

Het was mijn eerste aankoop bij HardwareCity, maar alles is perfect gelopen. Geen enkel probleem en een zeer snelle levering, waarvoor dank!

Vfb

Excellente producten aan een eerlijke prijs.

Frans Draijer

Top snelle levering

Ton Edelman

Er is altijd ruimte voor verbetering, alleen weet ik niet wat dat hier zou moeten zijn, geleverde apparaat voldoet aan
de verwachtingen en de levering was gewoon snel.

mughal

Alles ging op rolletjes. Precies zoals beloofd. Als ik in de toekomst dan zal ik zeker weer via deze webshop doen. Top!!

Geheel zoals beloofd de volgende dag hadden ik het product binnen

Herstel en Balanz

Ik heb een orginele Toshiba adapter voor mijn laptop besteld zoals afgebeeld in de website en vermeld op mijn factuur.
Het voelt niet goed dat je in de verpakking een imitatie model uit China...
Het voelt niet goed dat je in de verpakking een imitatie model uit China krijgt aangeboden.

Reactie HardwareCity.nl:

Op productfoto zeer duidelijk te zien dat het om een replacement adapter gaat, in tegenstelling tot wat er in de review wordt beweert. Ook in de productbeschrijving staat het nog eens vermeld. Klant... Op productfoto zeer duidelijk te zien dat het om een replacement adapter gaat, in tegenstelling tot wat er in de review wordt beweert. Ook in de productbeschrijving staat het nog eens vermeld. Klant gemaild met link naar productpagina met de uitnodiging de pagina nog eens (goed) te bekijken. We hadden de adapter met alle plezier terug genomen of tegen bijbetaling een originele geleverd. Helaas hebben wij geen reactie meer gehad. Het doet derhalve ook een beetje aan als 'klagen om het klagen'.