jacqueline

Alleen maar positief, snel en correct.

Het nieuwe toetsenbord was bijzonder veilig en zorgvuldig verpakt.

Bas de knegt

Toetsenbord besteld voor een Probook 4730S
Toetsenbord besteld voor een Probook 4730S
Door een miscommunicatie was de verkeerde verzonden, na een telefoontje was het opgelost, de dag erna volgde het juiste toetsenbord en mocht ik verzonden toetsenbord houden of weggooien.

Goed bereikbare klantenservice, Goed product

de Bake

Top, snelle levering en het werkt.

Computer service Deventer

Een moeilijk te vinden onderdeel gevonden bij Hardwarecity, Na bestelling zelfs nog een controle telefoontje gehad om te vragen of dit wel juist was. Super.

Redelijke prijzen , zelfde dag verzending, geen verzendkosten.

Dré

Mijn ervaring is perfect.
Koelvin besteld en supersnel geleverd.
Mijn ervaring is perfect.
Koelvin besteld en supersnel geleverd.
Jammer genoeg was de koelvin niet de oorzaak van het defect in mijn laptop en kon zonder probleem het artikel retour sturen.
Dat noem ik nu top service.

Snelle levering perfect

Ton van Lieshout

Aankoop van een vervangende voeding voor een niet al te gangbaar model.

Snelle levering en tegen zeeeeer concurende prijzen.

Kiwa

Snelle levering. Wel jammer dat de prijs, die je ziet via googelen niet de echte prijs is maar er nog wat bij komt omdat de adaptor, die ik zocht, naar blijkt niet compleet wordt aangeboden. Maar... Snelle levering. Wel jammer dat de prijs, die je ziet via googelen niet de echte prijs is maar er nog wat bij komt omdat de adaptor, die ik zocht, naar blijkt niet compleet wordt aangeboden. Maar wat heb ik aan een halve verbinding?

Pepijn Mengerink

Onderdeel voor mijn laptop besteld, juiste onderdeel keurig op de vooraf aangegeven dag ontvangen. Uitstekende ervaring dus.

Prima site om juiste onderdeel te vinden

G.

Goed contact, snelle levering.

Duidelijke antwoorden, snelle reactie na een vraag.

Meijer

Snel en een goede levering ,prijs goed

Een Groot assortiment en veel opvoorraad