H.M. Bruns

Eerste keer bij HardwareCity iets besteld en prima indruk van het bedrijf gekregen.
Overzichtelijke website en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer snel geleverd in prima verpakking.

M. Huijnen

Laptop adapter geleverd als besteld, functioneert zonder problemen.

Beloofde levertijd waargemaakt.

Jan Lauwers

Eerste maal dat ik bij hardwarecity een bestelling heb geplaatst.
Alles is correct en vlot verlopen.

Wat mij vooral opviel was de snelheid waarbij het product bij mij thuis werd aangeboden.
Prima afhandeling.

Eline

Goedkoopste aanbieder, snelle levering, perfect product

Goedkoop, geen verzendkosten, snelle levering

BOS

Kwamen hun afspraken na

RJ Schiks / Fudo Foundation

Ik heb al een aantal maal bij Hardware City besteld en ben zeer tevreden. Achteraf geen gezeik, no nonsens en snelle levering. Een keer deed één letter van een los besteld toetsenbord het niet goed.... Ik heb al een aantal maal bij Hardware City besteld en ben zeer tevreden. Achteraf geen gezeik, no nonsens en snelle levering. Een keer deed één letter van een los besteld toetsenbord het niet goed. Ik baalde ervan omdat hij al geinstaleerd was en ik dacht "daar gaan we" met wachten, ruilen, klachten etc. Maar niets daarvan. Contact ging heel makkelijk. Ze hadden alleen geen toetsenbord van dit type op voorraad. Ik kon mijn geld zonder terug krijgen of in afwachting op de bestelling het geleverde toetsenbord gebruiken. Ik ging voor het laatste. Na een poosje kreeg ik netjes een nieuw toetsenbord geleverd. Helemaal top, ik hoefde ze niets te herinneren. Ze hebben daarbij niet eerst afgewacht totdat ze het eerder geleverde toetsenbord terug hadden ontvangen. Hierdoor had ik i.i.g. een toetsenbord, zij het met één stroef toetsje, op mijn laptop zitten. Ik heb hierop het eerder geleverde toetsenbord gedemonteerd en de nieuwe geplaatst. Alles werkt perfect. Hardware City snapt het dus prima. Ik had naar een andere leverancier kunnen gaan maar ik ben vanwege dit soort service bij hun gebleven en dat zal ik ook blijven doen.

Betrouwbaar, snelle no nonsens service, makkelijk contact, geen gezeik als er iets mis gaat.

Ludo Gudders

Goede kwaliteit -prijs verhouding.
Vandaag besteld en morgen thuis zelfs van Nederland naar België.

Ze doen wat ze zeggen

A.v.Zuilen

Bestelling geplaatst en netjes verzonden .

Bulgur

Snelle levering viel mij erg op wat gunstig is. Ook bij retour van een product gaat de afhandeling vriendelijk en snel.

Retouren worden snel afgehandeld.
Leveringen zijn snel.

Technogation

Perfect verpakte levering, supersnel geleverd en tegen een lage prijs: super!

goeie prijs, uitgebreid aanbod, snelle verzending, goed verpakt