Prima levering van laptop accu, en zeer gunstig geprijsd

Scherpe prijs voor laptopaccu

Bakker

Uitstekend

Een van de weinigen die daadwerkelijk de volgende dag levert

J. Verhave

Duidelijke website.
snel te bestellen.
aflevering de volgende dag.
prima

duidelijke website.
snel te bestellen.
aflevering de volgende dag.
prima

margrietonland@gmail.com

Snelle service!

rea

Eigenlijk nooit van gehoord.
Had batterij nodig voor laptop.
Eigenlijk nooit van gehoord.
Had batterij nodig voor laptop.
Internet geeft diverse leveranciers. Daarna wat nader kijken. Keuze viel op Hardwarecity ivm capaciteit batterij . De opgave is hoger dan de rest. Kwaliteit zal blijken.

prima, snel, nette levering.
4+ sterren opmee te beginnen

hans

overzichtelijke site, vlotte service en goede prijs

Arthur Zwamborn

Snelle levering. Na het verkeerde product besteld te hebben binnen no time een vervangende laptopadapter ontvangen. Prima dus!

Snelle levering, goed advies.

Henk Voorburg

Keurig op tijd geleverd en het juiste product. Zoals beloofd!

Midia

Ik heb een toetsenbord besteld via HardwareCity en ik ben er zeer tevreden over. Dit toetsenbord kon ik op geen enkele website vinden, omdat het een AZERTY toetsenbord was en toen ik hier terecht... Ik heb een toetsenbord besteld via HardwareCity en ik ben er zeer tevreden over. Dit toetsenbord kon ik op geen enkele website vinden, omdat het een AZERTY toetsenbord was en toen ik hier terecht kwam heb ik hem onmiddellijk besteld. Vanaf nu bestel ik hier mijn laptop en computer onderdelen.

Snelle levering, goede service, uitgebreid aanbod aan producten, goede prijs/kwaliteit verhouding

johan Vanloo

Aankoop van 2 batterijen en een kabel