Peet

Toetsenbord Medion

Overal gezocht voor een nieuw toetsenbord voor mijn laptop Medion erazer x6816 (2012) zelf bij medion niet meer aanwezig alleen de Duitse versie.
Echter een berichtje naar Hardwarecity.nl met...
Echter een berichtje naar Hardwarecity.nl met de omschrijving van de Laptop , wala ze hebben hebben zowaar het type , binnen een dag verzonden en aanwezig , echter de oude verwijderen ging lastig maar lukte gelukkig , de nieuwen zat er zo in.
Let wel op : het euro teken staat er niet op , maar zit wel op de zelfde plaats net als bluetooth teken .

Ronny

Hp G7 videokabel

Bestelling was zeer vlug binnen, maar bleek dat er nog geen beeld was. Contact gehad met service en toch maar laptop opgestuurd. Bleek dat er ook aansluiting op moederbord wat beschadigd was en... Bestelling was zeer vlug binnen, maar bleek dat er nog geen beeld was. Contact gehad met service en toch maar laptop opgestuurd. Bleek dat er ook aansluiting op moederbord wat beschadigd was en scherm was kapot, Zeer goed geholpen en qua kosten viel het ook allemaal mee. Zeer goede communicatie. Bedankt HardwareCity.

jc muller spijkenisse bv

Wachten op retourgeld

de levering is goeden snel. ik heb twee keer een toetsenbord besteld. de eerste was een verkeerd type. twee dagen later de juiste besteld en de eerste retour gezonden. het retour geld is nog niet... de levering is goeden snel. ik heb twee keer een toetsenbord besteld. de eerste was een verkeerd type. twee dagen later de juiste besteld en de eerste retour gezonden. het retour geld is nog niet ontvangen.

Cornuco

Nooitgedacht

Niels

Niet goed

Ik heb nog steeds niets gehoord van mijn product die ik heb geretourneerd

Menno, prive

Accu

Een snelle levering, samen met een prettige manier van contact hebben geeft een positieve indruk

Erik Peeters

Laptop toetsenbord

Prima service. Zeer snelle levering, zeer gunstige prijs.

K.J.Dijk

Snel en correcte aflevering.

de bestelde accu was niet goed en mij werd direct een nieuwe opgestuurd.

G Vijgen

Aankoop laptopaccu

Op dinsdag nieuwe accu besteld, op woensdag geleverd.