Lianne

Prima service. Snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis.

Analytics@Work

Aankoop adaptors

ik bestelde een asus ac adapter en betaalde daarvoor

Wat kreeg ik geleverd?

een merkloze adapter

Zeg dat dan gewoon bij de verkoop

Reactie HardwareCity.nl:

Er staat duidelijk op de website vermeld bij specificaties dat het om een Replacement AC adapter gaat: http://www.hardwarecity.nl/asus-ac-adapter-19v-6-32a-120w.html
Tevens een hoge resolutie...
Tevens een hoge resolutie foto waar ook met koeienletters Replacement AC Adapter op staat en dus ook geen Asus logo terug te vinden is. Wij mogen er vanuit gaan dat de klant de productbeschrijving volledig leest (onderzoeksplicht consument). Het is niet zo dat het ergens tussen een hele lap tekst weggemoffeld is. Ons valt in deze dus ook helemaal niets te verwijten en ook heel onsportief om dit op deze manier bij ons neer te leggen.

Melra schildersbedrijf

Batterij laptop

Snelle en goede service

Ans de Laat

Goede service

Helaas konden jullie me niet helpen omdat de bestelde opladers niet werkte, maar na een telefonisch gesprek kon ik ze terugsturen en ze zijn onderweg en heb ik een bevestigng gekregen dat ik mijn... Helaas konden jullie me niet helpen omdat de bestelde opladers niet werkte, maar na een telefonisch gesprek kon ik ze terugsturen en ze zijn onderweg en heb ik een bevestigng gekregen dat ik mijn geld terug zal krijgen. en daar wacht ik nu nog op en het dan maar door een fysieke computershop proberen te laten maken. Sorry voor het ongemak.

Pieter Bronselaer

Goede service

Snelle en verzorgde levering.

H Kumar

Een verademing ten opzichte van de vele hardware sites met gebrekkige en verkeerde informatie.
Dikke pluim, warme douche en al het goeds voor hardware city!

Leo

Geen klachten

produkt is op tijd bezorgd, en hij doet het.
prima dus.

mevr. v. l.

Doen waar ze voor staan

goede overzichtelijke website, goede prijs, snelle levering

alexander

Uitstekend .

Vlugge levering , goed ingepakt , webshop overzichtelijk en betrouwbaar . Uitstekende informatie .

Danny Gielen

Goede en snelle levering

alles verloopt zoals het hoort