Paul

Goed service

Makkelijk te bestellen en optijd en uitstekend met goede bescherming verpakt. Top

Georges Van den Bossche (Belgie)

Schitterende webshob

Een bestelling van een CPU-cooler is de dag na mijn bestelling geleverd, knap is dat, spijtig het was niet de cooler die ik besteld had ik nam contact via mail en wachtte op antwoord.
In...
In plaats van de verwactte mail werd tot mijn verrassing de volgende dag de juiste cooler afgeleverd, dat heet klantvriendelijk zijn. Proficiat Hardwarecity.nl .

Maarten Millaard

Laptop-accu

Laptop-accu gekocht bij Hardware City. Lage prijs, snelle levering. Zeer tevreden!

Peter Arends / ShotsandScenes

Super Service & Afhandeling

Bij dit bedrijf een laptopaccu gekocht ,na dramatisch ervaringen met chinees bedrijf met nederlandse website *.nl dus
Besteld volgende dag binnen . Goede prijs & service . Zeer aan te...
Besteld volgende dag binnen . Goede prijs & service . Zeer aan te raden.

Peter

a de cuijper

Geweldig

kan niet beter andere dag al in huis geweldig tot de volgende keer
een te vrede klant uit delft

Lot

Goeie service!

De accu die ik besteld had, bleek mijn laptop niet te herkennen. Toch was het wel de juiste. Na telefonisch contact, hebben ze meteen een nieuwe opgestuurd en deze doet het wel :-). Fijn dat op goed... De accu die ik besteld had, bleek mijn laptop niet te herkennen. Toch was het wel de juiste. Na telefonisch contact, hebben ze meteen een nieuwe opgestuurd en deze doet het wel :-). Fijn dat op goed vertrouwen dit geregeld is!

WvG

Batterij Asus

Prima site. Goede prijs. Goed geïnformeerd over de status van de bestelling en verzending. Keurig verpakt thuis aangekomen. Bedankt!

JB

Levering verloopt zoals het hoort

Power supply voor laptop besteld. Levering vorloopt volgens verwachting. Geen problemen ondervonden

Stefan Altena

Geweldig!

Goeie ervering,

Levering was op tijd snel binnen gekregene sneller dan verwacht.
Kon gelijk aan de slag met mijn product top !

WvG

Batterij Asus