Bea de jong- Schimmel

Medion accu

Goede levering

Anthony

Vlotter levering, geen klachten over kwaliteit

Er zijn goedkopere spelers op de markt. Uitzonderlijk besteld omdat een andere leverancier het niet had. heb 15€ meer betaald dan op andere locatie.

Reactie HardwareCity.nl:

Geachte Quest Computers,
Geachte Quest Computers,
Zeer onsportief om ons enkel op basis van de prijs een neutrale review te geven. Niemand heeft u gedwongen om bij ons te bestellen en u had de prijs niet hoeven accepteren. Er zal toch een reden geweest zijn dat u wel bij ons besteld heeft, mogelijk bij die andere partij niet in voorraad of niet meer leverbaar? In het vervolg kunt u beter elders bestellen, want dit is geen manier van zaken doen!

Bos

Prima en snel geleverd

eazyPC

Plus- en minpunt

Grote plussen zijn: bereikbaarheid, snelle levering en goede informatie over de aankomst van de bestelling. Minpunt is dat ik een nieuw onderdeel bestelde en een beschadigd (wellicht gebruikt)... Grote plussen zijn: bereikbaarheid, snelle levering en goede informatie over de aankomst van de bestelling. Minpunt is dat ik een nieuw onderdeel bestelde en een beschadigd (wellicht gebruikt) toegestuurd kreeg. Heel spijtig en niet voor herhaling vatbaar.

Reactie HardwareCity.nl:

Jammer dat het onderdeel beschadigd bij u aan is gekomen. Als u contact met ons op had genomen hadden wij het met alle plezier omgeruild. Blijkbaar was de beschadiging niet dermate ernstig, want wij... Jammer dat het onderdeel beschadigd bij u aan is gekomen. Als u contact met ons op had genomen hadden wij het met alle plezier omgeruild. Blijkbaar was de beschadiging niet dermate ernstig, want wij hebben helemaal niets van u vernomen. Plotseling ontvangen wij van u een negatieve review en daarop ondernemen wij bewust nooit actie. Er staat namelijk duidelijk in de uitnodiging dat klanten eerst even contact moeten op moeten nemen als er iets niet naar wens is, dan lossen we het op. Men heeft daarna ook nog alle gelegenheid om een review te schrijven en men kan dan ook gelijk de aftersales beoordelen.

Briat Leo

Baterij

een corecte en snelle levering

H2A consultancy BV

Snelle levering; prima verpakt

Snelle levering; prima verpakt

yousif

ik ben blij met de producten

Van het Ende

Uitermate tevreden

Digitizer op donderdag besteld, volgende dag geleverd. Helaas verkeerde kleur (kan gebeuren). Vrijdagmiddag 17:45 gebeld en kreeg nog iemand aan de lijn. Direct nieuwe afgestuurd door... Digitizer op donderdag besteld, volgende dag geleverd. Helaas verkeerde kleur (kan gebeuren). Vrijdagmiddag 17:45 gebeld en kreeg nog iemand aan de lijn. Direct nieuwe afgestuurd door Hardwarecity met returnlable voor de reeds geleverde digitizer. Zaterdag in huis. Perfecte service en netjes te woord gestaan.

Rob

Snelle service top

Heel goed

B

Slecht namaak product

goede levering en prijs, maar het was niet duidelijk dat het om een namaak ging, niet van de officiële leverancier. waarvan de kwaliteit toch wel tegen valt vergelijken met de te vervangen batterij,... goede levering en prijs, maar het was niet duidelijk dat het om een namaak ging, niet van de officiële leverancier. waarvan de kwaliteit toch wel tegen valt vergelijken met de te vervangen batterij, zelfs de kleur en materiaal wijkt af van het origineel. dit had wel wat duidelijker mogen zijn.