Sjoerd

Prima Service !

Prima geholpen na een foutieve levering. Nieuwe werd direct verstuurd.

bodo

uitstekende service

Peter van de Pas

Superservice

Had een batterij besteld voor oud Samsung laptopje en op de site stond dat ik die moest hebben voor mijn model... Helaas, toen ie arriveerde bleek dat toch niet helemaal juist. Ik heb ik het... Had een batterij besteld voor oud Samsung laptopje en op de site stond dat ik die moest hebben voor mijn model... Helaas, toen ie arriveerde bleek dat toch niet helemaal juist. Ik heb ik het verleden wel eens vaker onderdelen ontvangen die dan niet goed compatible waren en dan is het retourneren een (soort van) hel... maar bij HardwareCity was dit geen enkel probleem... Juiste batterij opgestuurd met retourneer sticker... He-le-maal toppie!!

Guiso

Goede service

Verkeerde lader besteld. Gelijk de zelfde dag is er een nieuwe verstuurd die ik de volgende dag had. Fijn!

Pieter Smit

Vervangen ventilator HP Pavilion DV7-4180eb

Om 2 's-middags de ventilator besteld, de volgende dag reeds per post bezorgd. Het type is correct en de laptop draait weer naar volle tevredenheid.

Hans

Uitstekend

Snel geleverd, goed verpakt, goede prijs

H. Verduijn

Snelle levering.

Snelle levering. Prima. Besteld en volgende middag al in huis.

Robert van der Hak

Super zaak.

Duidelijke beschrijving en snelle levering. Top

Fam Wezel

Toppie Service.

Toetsenbord besteld, waarvan een lettertje kapot was, heb meteen een andere toegestuurd gekrefen, Keigoeie service,helemaal geweldig alleen een nadeel, als je retour wilt verzenden kost het 6,95 en... Toetsenbord besteld, waarvan een lettertje kapot was, heb meteen een andere toegestuurd gekrefen, Keigoeie service,helemaal geweldig alleen een nadeel, als je retour wilt verzenden kost het 6,95 en op zo'n laag bedrag is het nog duur kopen. Jammer maar verder toppie.

Bakhuizen

Aftermarket accu verstuurd en geleverd voor mijn Asus

Op tijd geleverd en genoeg cappaciteit met de nieuwe accu