Huss

Professionele

ERWIS

Erg tevreden

Snel geleverd en alles conform beschrijving op de website.

S

Op tijd geleverd en goed product

Ik had een batterij besteld voor mijn laptop, omdat mijn oude (die bij de laptop kwam) kapot was gegaan. De levering was snel, zoals aangegeven en de batterij werkt prima!

balsma.nl

Vervangende laptopschermkabel lenovo

Snelle levering, juiste onderdeel en ook nog goedkoper dan de concurrent.

Basic Software Design

Goede deal

Product snel te vinden, prijs ok, zo besteld en volgende dag in huis TOPPER...

Rakieb

Scherm voor Samsung NP270E5E

Ik wist niet precies welk scherm ik moest hebben en daarom eerst een mail gestuurd. Dezelfde dag nog een mail terug ontvangen met daarin de link naar het scherm op de website. Ik wist niet precies welk scherm ik moest hebben en daarom eerst een mail gestuurd. Dezelfde dag nog een mail terug ontvangen met daarin de link naar het scherm op de website.
(http://www.hardwarecity.nl/laptop-lcd-scherm-15-6-1366x768-wxgahd-glossy-widescreen-led.html)
Heel erg goede service. Het scherm was heel goed verpakt en binnen een dag geleverd.

POC

Battery bestelling

Prima afhandeling, ook de site was prima en overzichtelijk.... wellicht een tip: ik ben er al een aantal malen 'ingestonken' bij bestelling van dit soort spul waarbij ik terecht kwam op een Chinese... Prima afhandeling, ook de site was prima en overzichtelijk.... wellicht een tip: ik ben er al een aantal malen 'ingestonken' bij bestelling van dit soort spul waarbij ik terecht kwam op een Chinese site... lijkt allemaal heel Hollands maar uiteindelijk duurt de verzending (vanuit China uiteraard...) véél langer als op de site was beloofd.... daar kun je dus goed mee misgrijpen als je 'even' snel iets nodig hebt.....Gelukkig leveren jullie wél snel (vanuit Holland / België) maar dat mag wat mij betreft met grote letters op de site! Is een duidelijk keuze argument!!

Nathan

Laptop adapter

Goed geprijsd en vlug geleverd.

Karen Van Dijck

Zeer goede service, ook in België

Zeer tevreden. Zaterdag besteld en, zoals op de site stond, dinsdag geleverd. Bovendien werkt de adapter zeer goed.