Sanne

Prima service

Snelle levering, producten zaten goed verpakt!

mhvdmarel

Snelle service

Extra accu (origineel) voor mijn Dell laptop besteld. De volgende dag al afgeleverd, dus prima service.

Laptoprepairs in Belgie

Snelle en goede levering. eenvoudige bestelling en opzoeking. ook de na service. uitstekend

W.J. van den Brink

Snelle levering en scherpe prijs

André

Zeer tevreden!

Snelle levering, goede informatievoorziening

Dirk HOLEMANS

Aankoop vervang batterij laptop

dag erna al geleverd en werkt perfekt, zelfs beter dan de originele

Gerrit Dekker

MacBook pro 15inch 2010

De grafische kaart van mijn MAc book ging kapot. Door icenter en macrepair werd gezegd dat m'n computer stuk was. Door Apple zelf worden er geen onderdelen meer gebouwd voor deze generatie, en zelfs... De grafische kaart van mijn MAc book ging kapot. Door icenter en macrepair werd gezegd dat m'n computer stuk was. Door Apple zelf worden er geen onderdelen meer gebouwd voor deze generatie, en zelfs als vintage bestempelt.

Mijn computer opgestuurd naar hardwarecity.nl na een week weer terug. Gemaakt. Computer kan weer een paar jaar mee. Snelle service, goed contact. Update's tijdens het proces. Allemaal heel fijn.

Marc, Curacao

Bestelling vanuit Curacao

Bestelling keurig 1 dag later afgeleverd. Laptop accu besteld vanuit Curacao en af laten leveren op een adres in Nederland. Mailtjes met vragen werden per omgaande beantwoord.

Bestelling keurig 1 dag later afgeleverd.

De accu is nog niet op Curacao, dus of de juiste geleverd is, is nog niet bekend. Maar gezien de ervaringen tot nu toe ben ik daar niet bang voor.

Bas Kledsens

Top - handige feature levertijd

Super handig dat ik voor de bestelling af te ronden al wist wanneer mijn pakket geleverd ging worden, alles naar tevredenheid verlopen !

Tomas

Super

fast delivery, item as described, pleasure to deal with.