A. Blom

Eerste goede ervaring positief verlopen

Duidelijke site bezocht ik voor de eerste keer, wat ik bestelde de volgende dag in huis. Als ik weer een analoog probleem heb probeer ik het weer op deze site.

Kathleen Verdyck

Tevreden

vlotte bestelling / levering

vanverre leon

Batterij laptop

vlugge levering zonder problemen

Jack Leenders

Snel product gevonden.

Voorbeeld voor vele aanbieders.

Jacob Hollenberg

Uitstekende service !

Bestelde een laptop accu. Deze laadde niet op volgens de Windows batterijmeter. Na contact werd prompt een vervangende accu verstuurd door HardwareCity.nl. Uitstekende service !

rinusnavy

Goed en snel geleverd een aan rader

het product ie snel en goed geleverd, werkt prima

A.

Nieuwe laptopadapter besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Ingrid

Verkeerde artikel ontvangen, 2x moeten bellen voordat het nieuwe kwam. En toen nog niet exact dezelfde als we besteld hadden

Toetsenbord besteld en verkeerde ontvangen (geen qwerty). Vervolgens gebeld en zou de volgende dag de juiste ontvangen. Volgende dag niets ontvangen. Dus weer gebeld. Zou teruggebeld worden. Is... Toetsenbord besteld en verkeerde ontvangen (geen qwerty). Vervolgens gebeld en zou de volgende dag de juiste ontvangen. Volgende dag niets ontvangen. Dus weer gebeld. Zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd. Wel dag daarop ander toetsenbord, maar niet exact het zelfde partnummer als we besteld hebben. Functioneert wel, dus laten het maar zo. Klantenservice kan wat ons betreft dus beter.

Bart

Snel, goed en goedkoop.

Artikel de volgende dag in huis. Perfect. Goede kwaliteit Dell notebook voeding. Wordt ook veel minder warm dan de originele voeding. Top!

Marco

Goede service