cees

uiterst snelle levering

Nadia

Gemakkelijke zoekfunctie, goed prijs- kwaliteitsverhouding ( zoals het nu lijkt), snelle levering, geen enkel probleem!

Ik was een nieuwe accu nodig voor mijn laptop. (Hij was niet zo mobiel meer). Ik heb meerdere sites bekeken, een accu uitgezocht die iets meer vermogen had en ik kwam door de prijs (een stuk lager... Ik was een nieuwe accu nodig voor mijn laptop. (Hij was niet zo mobiel meer). Ik heb meerdere sites bekeken, een accu uitgezocht die iets meer vermogen had en ik kwam door de prijs (een stuk lager dan bij de meeste websites) uit bij Harwarecity.nl . Ik had hier nog nooit iets besteld en kende het bedrijf niet, maar voor de prijs wilde ik het er wel op gokken. Ook omdat ik mijn laptop dagelijks gebruik en de levering binnen één werkdag zou zijn. Ik heb 's middags na 16.00 uur een bestelling geplaatst, direct de bevestiging gekregen en twee uurlater bericht ontvangen dat mijn bestelling verzonden is inclusief een track en trace code. De track en trace code gaf aan dat de zending was aangemeld bij PostNL. De volgende dag had ik om 13.20 uur mijn pakketje binnen. Ik heb meteen de accu uitgeprobeerd en na het opladen kon mijn laptop weer uren zonder stroom. Ik ben heel blij met deze goede en zeer snelle service. De volgende keer zal ik eerst bij Hardware City kijken als ik naar iets dergelijks op zoek ben.

Sleutel

Snel en voordelig

De voordeligste, op voorraad , voorzien van elke betalingsmogelijkheid, snel geleverd !

Mulder

Top!

Top service gehad!, product werkte niet naar behoren, zonder gezeur werd er direct een nieuwe toegestuurd

Pedro

Top !

Goed, snel, en niet te duur....

Noizet

Livraison OK conditionnement très bon. Délai ok

Claudia Creemers

Super service

Snelle service, duidelijke omschrijving producten, duidelijke informatie op website

Peter

Volledig volgens de regels van het spel

Zeer duidelijke website waar perfect nagekeken kan worden of het product (in mijn geval laptopbatterij) compatibel was.
Levering en afhandeling waren zeer goed. Alles naar wens verlopen. Zeker...
Levering en afhandeling waren zeer goed. Alles naar wens verlopen. Zeker aan te raden webshop.

R.J.M.M

Goede service

Ik was op zoek naar een nieuwe accu voor mijn laptop en kwam uiteindelijk uit bij Hardware City,
Ervoor gekozen omdat het bedrijf goede feedback kreeg.
Volgende dag binnen! (wat ze ook...
Ervoor gekozen omdat het bedrijf goede feedback kreeg.
Volgende dag binnen! (wat ze ook vermelden maar je weet het nooit)
Bedankt Hardware City!

Critikus

Doen wat ze beloven.

Gaven duidelijk aan op de site dat het binnen 48 uur geleverd werd en dit was zo, goed verpakt origineel product.
Bij het product stond duidelijk vermeld dat het zonder stekker geleverd werd...
Bij het product stond duidelijk vermeld dat het zonder stekker geleverd werd met een vinkje om de juiste stekker er bij te bestellen.