Jeanine De Poorter

Aankoop battery

vlug en correct geleverd

j. mars

Snel geleverd en keurig verpakt

Consument.

Gewoon zoals het hoort.

Volgende bestelling zou ik zeker weer doen bij Hardware City.

J. Seffelaar

Snelle leveringen

prima

K. Desmet

Heel tevreden, supersnelle bezorging !

De bestelde adapter was supersnel naar Vlaanderen verstuurd.
Die was er zelfs een dag eerder dan verwacht.

TheaJanssen

Pluim

goed advies aan de telefoon toen ik als ICT'blondje" iets wilde weten over het door mij te bestellen product. Bestelgemak en super snelle levering meteen volgende dag al. Betaalgemak en ook... goed advies aan de telefoon toen ik als ICT'blondje" iets wilde weten over het door mij te bestellen product. Bestelgemak en super snelle levering meteen volgende dag al. Betaalgemak en ook duidelijke communicatie over de bestelling en goede duidelijke factuur /garantie bewijs. DUS PLUIM OP ZIJN PLEK!

FAI

Keurig!

Na een kort zoekopdracht in google op het typenummer van mijn lenovo adapter bij hardwarecity uitgekomen. Niet alleen leveren zijn razendsnel en in een deugdelijk verpakte doos. Ook waren zij veruit... Na een kort zoekopdracht in google op het typenummer van mijn lenovo adapter bij hardwarecity uitgekomen. Niet alleen leveren zijn razendsnel en in een deugdelijk verpakte doos. Ook waren zij veruit de goedkoopste leverancier ruim 70% goedkoper zelfs in dit geval! Dit was mijn eerste en zeer vermoedelijk niet de laatste bestelling bij hardwarecity!
-Jim-

Dennis

Top service

Perfecte en snelle levering. Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Tom Wuyts

Top

Toplevering
Netjes verpakt

Vincent

Goede ervaring!

Goede ervaring! goed product, snelle en correcte afhandeling!