VenemaIT

Ruim assortiment, snelle levering

Accu nodig voor Inspiron 15R. Makkelijk te vinden en te bestellen, levering de volgende dag.

Daenen Gregory

Alles goed

Alles goed

Jacco Ruitenburg

Prima levering

De bestelling kwam goed en optijd aan

Siersmederij Klaessen

Accu laptop.

Nieuwe accu besteld voor laptop na volledig opladen kunnen we nog geen uur met de laptop werken dan is accu weer leeg!! valt zwaar tegen.

Gr J. Klaessen

Reactie HardwareCity.nl:

Een accuduur van slechts één uur is inderdaad onder de maat, waardoor er zeer waarschijnlijk sprake is van één of meerdere defecte cellen. Dit is echter een kwestie die u via de klantenservice zo op... Een accuduur van slechts één uur is inderdaad onder de maat, waardoor er zeer waarschijnlijk sprake is van één of meerdere defecte cellen. Dit is echter een kwestie die u via de klantenservice zo op kunt lossen. Het verbaast ons daarom nogal dat u geen contact met ons heeft opgenomen, maar in plaats daarvan een negatieve review achterlaat, temeer daar u zelf ook ondernemer bent. Als een klant van u - om wat voor reden dan ook - niet geheel tevreden is over het product of het werk dat u aan hem/haar heeft geleverd, vindt u het ongetwijfeld ook prettig als de desbetreffende klant eerst even contact met u opneemt alvorens deze klant zich/haar negatief over uw bedrijf op Internet uit laat. Met andere woorden: stel het bedrijf eerst even in de gelegenheid om een oplossing aan te dragen. Zou de kwestie niet naar tevredenheid opgelost worden, dan kunt u altijd nog een negatieve review achterlaten.
Daar wij in onze uitnodiging voor het schrijven van een review expliciet vragen eerst contact met ons op te nemen als er iets niet volledig naar wens is, alvorens een (negatieve) review achter te laten, voelen wij ons ook niet geroepen om actie te ondernemen op uw review. Als u een oplossing wenst, kunt u zoals gezegd, contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn meer dan bereid om de slecht functionerende accu voor u om te ruilen voor een goed werkend exemplaar.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336 (op werkdagen van 11:00 tot 19:00 uur)
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Kees

Prima ??

Prima! Snelle levering!

Han loog

Snelle levering adapter Toshiba Satellite.

Adapter online besteld en binnen 24 uur geleverd ondanks het zeer slechte weer in het noorden van het land ( ijzel )
Ook dankzij PostNL natuurlijk.
Dus, ik ben zeer tevreden.

Jos

Prima levering

Ik heb een toetsenbord besteld voor een Dell Inspiron laptop. Goede prijs, goede levering, toetsenbord paste goed en werkte. Wat wil je nog meer

Ruben

Toetsenbord

Snelle en correcte levering.

Johan

Dell toetsenbord

snelle levering, in een goede verpakking redelijke prijs