Richard van den Burg

No nonsens webshop

snel bezorgd en netjes verpakt, gewoon zoals het hoort.

Robert Blom

Goede service

Toetsenbord voor een Gateway (Packard Bell) besteld en die was er al de volgende dag.
Echter er lag al een toets af die ik er zelf weer opgezet heb.
Alles werkt naar behoren.

HMB

Laptopscherm

De bestelling was er op de afgesproken dag. Plaatsen was met behulp van een filmpje een fluitje van een cent. Het beeld is weer perfect.

Lodewijk

Snelle levering en prima product

het bestelde toetsenbord,was ondanks de ijzel en sneeuw in het noorden,toch gewoon de volgende dag bezorgt en alles werkt weer zoals voorheen (voordat ik een fles bier over mijn laptop per ongeluk... het bestelde toetsenbord,was ondanks de ijzel en sneeuw in het noorden,toch gewoon de volgende dag bezorgt en alles werkt weer zoals voorheen (voordat ik een fles bier over mijn laptop per ongeluk liet vallen)

H. Sturing

Gewoon Okee!

Goed te vinden op internet, scherpe prijs, snelle en correcte verzending. Tevreden!

Forest Bergen

Geweldige services! Het door mij besteld product was reeds de volgende dag in huis en voldeed geheel aan mijn verwachting.

Het aanschaffen van een accu voor mijn Asus notebook X750LN was in eerste instantie een moeilijk en dure aangelegenheid. Toen ik uiteindelijk bij HarwareCity tercht kwam was het een kwestie van... Het aanschaffen van een accu voor mijn Asus notebook X750LN was in eerste instantie een moeilijk en dure aangelegenheid. Toen ik uiteindelijk bij HarwareCity tercht kwam was het een kwestie van minuten tegen een prijs die ca 40% lager was. Ik ben zeer tevreden.

robertdesign.eu

Betere accu en werkt perfect

Perfecte levering en product. Ik had door het falen van de accu en andere leverancier snel een goede accu nodig. Ging makkelijk en snel

SJ

Super service!

Goed en snel advies over de juiste te bestellen onderdelen, snelle levering, en dat alles midden in de Feestdagen!

Stig Gear

Eerst even gebeld met wat vragen over levering en garantie, bestelling geplaatst en de volgende dag een uur eerder geleverd, best snel!!!

jdb

Accu laptop geeft 2 uur stroom vanaf dag 1

Accu laptop geeft 2 uur stroom vanaf dag 1

Reactie HardwareCity.nl:

Klant heeft pas twee maanden na aankoop gemeld dat de accu niet naar wens functioneert. En dat terwijl een accuduur van 2 uren voor vele laptops ook nog eens een normale accuduur is, maar dat nog... Klant heeft pas twee maanden na aankoop gemeld dat de accu niet naar wens functioneert. En dat terwijl een accuduur van 2 uren voor vele laptops ook nog eens een normale accuduur is, maar dat nog even terzijde. De e-mail werd vrijwel gelijk opgevolgd door een negatieve review, waardoor wij de kwestie verder ook meteen hebben laten rusten. Wij zullen nooit onder druk van een negatieve review bezwijken. Men kan met ons alle kanten op en wij zullen ons altijd voor de volle 100% inzetten om een passende oplossing te vinden als een klant niet tevreden is, maar absoluut niet op deze manier! Als wij geen passende oplossing aandragen, heeft de klant immers alsnog alle gelegenheid om een negatieve review te plaatsen.
Daarnaast zijn wij bij de verkoop van laptop (lithium-ion) accu's sowieso genoodzaakt de zichttermijn van 14 dagen strak te hanteren i.v.m. de slijtagegevoeligheid van deze accu's. Men heeft binnen 14 dagen na aankoop voldoende gelegenheid om de accu te testen v.w.b. de prestaties. Indien niet naar wens, kan de accu retour en krijgt men het betaalde bedrag gewoon volledig terug. Een accu die reeds 2 maanden in gebruik is, kunnen wij niet meer terugnemen, simpelweg omdat wij deze niet meer als nieuw kunnen verkopen aan een andere klant.