Raf Crijns

TOP

snelle levering

Kees Lepoeter

Excellente service

Battery Pack voor laptop eenvoudig gevonden op web site, goede prijs-kwaliteit, zeer snel geleverd

marten

Gewoon goed

goede site om te bestellen, snelle levering en aan komst en kwaliteit apparaat werkt goed

o.modderman

Gekocht een accu voor een acer laptop.

Telefonisch goed geholpen. De deskundige persoon was niet aanwezig toen ik belde. Telefonische heeft mijn telf.no genoteerd en ik ben ,s middags netjes terugbelde. En de levering had ik de volgende... Telefonisch goed geholpen. De deskundige persoon was niet aanwezig toen ik belde. Telefonische heeft mijn telf.no genoteerd en ik ben ,s middags netjes terugbelde. En de levering had ik de volgende da thuis.

Fred

Serviceverlening laptopproduct

Had een accu nodig voor mijn Compaq CQ60-300ED en werd direct de volgende dag geleverd; perfecte service!!!

Gijs van den Berg

Snelle verzending creditering traag

Snelle verzending.Zelf verkeerd besteld dus een nieuwe besteld oude volgende dag terug gezonden .Nieuwe een dag later binnen maar oude tot op heden niet gecrediteerd.

Michel ROMMEL

Bon service

parfait

Jeroen VH

Goede service - snelle levering - scherpe prijs

ik was op zoek naar een nieuwe batterij voor mijn (oude) Acer laptop. Ik was aangenaam verrast dat jullie die nog aanboden.
Bij het zien van de prijs en levervoorwaarden, heb ik geen seconde...
Bij het zien van de prijs en levervoorwaarden, heb ik geen seconde getwijfeld.

Fruitschuur

Gewoon. Goed!