Kar

Bestelling van een toetsenbord voor een laptop

Heldere communicatie en vlotte levering binnen de 24 uur.

Computer Wizard

Betrouwbaar en snel

Al een aantal jaren doe ik tevreden zaken met hardwarecity, prima communicatie, prima producten!

Ferry

Snel en correct

Snelle levering, goed product

Luc Parduyns

Goedkoop, correct en snel!

Zeer tevreden over deze shop!!! (als belgische klant) 10/10

De Richemont Telemarketing

Gelukkig!

Voordelig, snel de juiste batterij in huis!

Dekker

Keurig

Goede prijzen en supersnel thuisbezorgd, top!

Susan

Prettig en betrouwbaar

Ik heb een nieuw toetsenbord besteld en deze werd keurig op tijd geleverd en de verpakking was zeer zorgvuldig gedaan.
Ik weet jullie vanaf nu te vinden!!!

Holmersma-Bedrijfsadvies

Aankoop Beeldscherm

Product is snel bezorgd en van de serviceafdeling ontving ik goede aanvullende informatie

Roelants E

Spijtig dat de adapter niet werkte op mijn PC ofschoon volgens de website de specificaties klopten. Geen probleem om terug te sturen op de kosten van de fabrikant en het bedrag werd snel terug... Spijtig dat de adapter niet werkte op mijn PC ofschoon volgens de website de specificaties klopten. Geen probleem om terug te sturen op de kosten van de fabrikant en het bedrag werd snel terug gestort. Vlotte en snelle afhandeling

De adapter werkte niet ondanks het feit dat alle specificaties correct waren; de oorzaak werd niet gevonden. De fabrikant was bereid de aankoop terug te nemen. het bedrag wrd snel en correct terug... De adapter werkte niet ondanks het feit dat alle specificaties correct waren; de oorzaak werd niet gevonden. De fabrikant was bereid de aankoop terug te nemen. het bedrag wrd snel en correct terug gestort. Vlotte, professionele afhandeling !