dirk

Ben zeeeeeer tevreden over de nieuwe accu

snelle levering

Marnix Boom

Super snel

snelle en betrouwbare leverancier ik heb hier al eerder besteld en toen ook snel en de juiste batterij geleverd

Baaijen

Snelheid en service

Het is niet de eerste keer dat ik hier bestel. Zoals altijd was de snelheid van levering zoals beloofd.
Deze keer ontmoette ik wat problemen met het bestelde product. De geleverde service was werkelijk voortreffelijk!

Efus

Toppie

Vrijdag middag besteld volgende dag in huis snelle levering en product was ook naar verwachting. Zeker een aanrader!

Matthijs

Service goed, kwaliteit product twijfelachtig

Bestelling en levering netjes. Heb een accu besteld voor laptop, maar gaat max maar 2 uur mee. Windows opnieuw geïnstalleerd en energiebesparing aan, maar langer dan 2 uur red ik niet.

De originele accu van dell ging in het begin een stuk langer mee. Dus dan ga je toch wel twijfelen aan de kwaliteit...

DSK Translations

HP / Compaq AC Adapter 609939-001 (65W centerpin)

Tom

Bestelling Acer charger

Uitstekende en snelle service!

Cghm van Riel

Bedankt

Gemakkelijk te bestellen op de website.
Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent je order.
Snelle levering en zeer goed verpakt en de producten zijn gewoon top

Van H. Luc

Snel en degelijk

Bestelling was snel terplaatse . Digitale touch screen is zoals beschreven en WERKT. Kortom goeie service.

Francis

Bestelling batterij Medion laptop

De bestelling is heel vlot gegaan en de levering volgde binnen de 48 uur. Perfect.