A.Bouwmans

Accu laptop

prima

Wilfred Vogelaar

Dell adapter

Afhandeling en bezorging prima. Alleen lijkt het op de site alsof het een originele adapter qua vorm en uitvoering (zonder Dell logo) betreft maar dat is het niet.Maar hij werkt en ik kan mijn... Afhandeling en bezorging prima. Alleen lijkt het op de site alsof het een originele adapter qua vorm en uitvoering (zonder Dell logo) betreft maar dat is het niet.Maar hij werkt en ik kan mijn laptop weer gebruiken.

Reactie HardwareCity.nl:

Geachte heer Vogelaar,
Geachte heer Vogelaar,
Vervelend dat u dit zo heeft opgevat, vooral ook omdat op productpagina wel duidelijk vermeld staat dat het om een 'Replacement AC Adapter', dus een vervangende adapter gaat. Tevens is op de productfoto (die ook in hoge resolutie te bekijken is - voor zover dit nodig is) duidelijk te zien dat er geen Dell logo op de adapter staat.
Niettemin heeft u nu voor 25 euro inclusief BTW en (pakket)verzending snel en voordelig een kwaliteitsadapter in huis gehaald, terwijl een kwalitatief gelijkwaardige originele Dell adapter minstens het dubbele kost (en vaak zelfs nog meer).
Wij hebben contact met u opgenomen naar aanleiding van uw review en u hebt aangegeven dat u het niet nodig vond om - tegen bijbetaling - de adapter alsnog om te ruilen tegen een originele Dell adapter, omdat de geleverde adapter verder naar wens is.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

L.Doove

Gaan eerlijk en klantgericht te werk

Mijn bestelde accu paste niet(wat volgens de site wel moest) Na een telefoon gesprek een andere toegestuurd gekregen ,die wel past en dat binnen24H.En de eerste kosteloos terug kunnen sturen. In... Mijn bestelde accu paste niet(wat volgens de site wel moest) Na een telefoon gesprek een andere toegestuurd gekregen ,die wel past en dat binnen24H.En de eerste kosteloos terug kunnen sturen. In een wordt geweldig!

H. Hiemstra

Goeie site en snelle levering

Makkelijk de accu gevonden die ik nodig had, volgende dag in huis. Top , volgende keer bestel ik weer bij HardwareCity.

diederik

Reeds verschillende malen bij hardware city besteld = altijd tevreden

goed bedrijf , vlotte levering

Lars

Supersnelle service

Robert

Snel en correct geleverd

Het door mij bestelde product werd snel en correct geleverd.

prive

Goed en snel!

Geen ervaring, nu voor de eerste keer en snel en doeltreffend

Henryssoft

Snelle levering, snelle afhandeling.