Geert

Ik zocht, ik vond, ik kocht , ik ontving en ik was tevreden ;)

Prima ervaring. Jammer dat de prijswel een beetje aan de hoge kant was maar daarvoor had ik wel binnen 24 uur het noodzakelijke keyboard in huis. Besteld rond 18.00 uur en de dag erna goed verpakt... Prima ervaring. Jammer dat de prijswel een beetje aan de hoge kant was maar daarvoor had ik wel binnen 24 uur het noodzakelijke keyboard in huis. Besteld rond 18.00 uur en de dag erna goed verpakt en volgens toezegging ook snel bezorgd.

inge

Perfecte levering

zeer snelle en correcte levering

machtelinckx ruud

Prima service !

Zeer correcte en professionele afhandeling van bestelling. Product was enkel bestelbaar bij HardwareCity en werd binnen de 24u geleverd.

Jc Wisman

Prima en Snel

Snelle reactie op gestelde vraag en vlotte afhandeling, top

Rob W.

Doen wat op de site vermeld staat.

Nadat ik de bestelling geplaatst had liep het zoals op de site vermeld en dus beloofd is.

John Arts

Goede voorlichting

Mijn vragen via de mail zijn snel en correct beantwoord, de voorgestelde vervanging past precies in het geen ik kon doen met mijn adressen bestand echter de succesagenda was voor mij een prima... Mijn vragen via de mail zijn snel en correct beantwoord, de voorgestelde vervanging past precies in het geen ik kon doen met mijn adressen bestand echter de succesagenda was voor mij een prima programma jammer dat het niet wilde draaien onder W 10.

Flanegin

Het beste service,snel in behandeling.,het mooiste prijzen, kwaliteit en,,,op tijd!!

Number 1 in service!

Westland

Super

Overzichtelijke site en snelle levering ! Dik tevreden

Tom

Prima, net als vorige keer

Levering zoals beloofd, en in goede staat ontvangen.

Patteaux marc

Prima winkel met super snelle levering