Aad Entius

Verdiend

Mijn eerste ervaring heb ik als uitstekend ervaren!

Nova Zembla

Snel

Willy Lammers

Bestelling; afhandeling bestelling prima; bezorging liet te wensen over.

De afhandeling door Hardware City als prima ervaren. De bezorging minder. Zou tussen 10.00 en 16.00 afgeleverd worden.
Is uiteindelijk tegen 19.00 afgeleverd.

Wijns Johan

De moeite waard

Soms kom je op het internet dan toch eens een witte raaf tegen. HardwareCity is zo'n witte raaf.
Uitstekende service, zeer snelle en vlotte levering en zeer goede hulpvaardigheid en ondersteuning .

Quinten van Santen

Ik had snel een accu voor mijn laptop nodig en binnen 2,werkdagen had ik het binnen , top! Doordat is een bevestiging gekregen had via de mail vertrouwde ik er drop dat de bestelling behandeld... Ik had snel een accu voor mijn laptop nodig en binnen 2,werkdagen had ik het binnen , top! Doordat is een bevestiging gekregen had via de mail vertrouwde ik er drop dat de bestelling behandeld werd. reden dat het geen 10 was was omdat ik vind dat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn

Mahonie

Klantvriendelijk

Vlotte levering en prima op reactie op een bestelfout.

Niks op aan te merken!

Vervangende accu (niet het originele merk) voor mijn laptop besteld omdat deze bij HardwareCity het goedkoopst was en deze accu een hogere capaciteit had dan de originele accu. Werd snel en net... Vervangende accu (niet het originele merk) voor mijn laptop besteld omdat deze bij HardwareCity het goedkoopst was en deze accu een hogere capaciteit had dan de originele accu. Werd snel en net verpakt geleverd en werkt perfect.

F. Doorn

Goede dienst

Snel, duidelijk, probleemloos en correct. Ga zo door.

bho

Zeer snelle service.

Emile Voets

Fantasties

Zoals het hoort als je iets besteld. Een dikke pluim voor de afhandeling.