Ruud

Prima kwaliteit laptop accu

Ruime keuze en prima prijs/kwaliteit. Makkelijk bestellen en snel in huis. Accu was nog bijna vol en werkt super!!

LDG

Perfect

Perfecte service. Op maandag besteld, dinsdag volgens afspraak geleverd (in België).

Paul de Loor

Correct afgehandeld en bezorgd

nog niet echt ervaringen

van Driel

Bestelling toetsenboord

prima service

vervaart

Prima levering van het bestelde

Ministerie van VWS

Prima gedaan

lekker snel geleverd en duidelijk te vinden op de site.

Herman Mennes

Snelheid & service

danny willems

Aankoop helemaal niet wat er op webshop stond

Slechte ervaring met aangekocht product. Toetsenbord pastte helemaal niet in de portable, in tegenstelling tot vermeld bij het artikel in de webshop. Aansluitingen waren niet compatibel en volgens... Slechte ervaring met aangekocht product. Toetsenbord pastte helemaal niet in de portable, in tegenstelling tot vermeld bij het artikel in de webshop. Aansluitingen waren niet compatibel en volgens mij geen origineel HP-onderdeel.

Borny Korterink

Goede service en snelle levering

Ik heb op een zondagavond een nieuwe oplader besteld via Hardwarecity.nl. Omdat ik niet zeker wist of de oplader wel geschikt zou zijn voor mijn laptop, heb ik een mailtje gestuurd naar de... Ik heb op een zondagavond een nieuwe oplader besteld via Hardwarecity.nl. Omdat ik niet zeker wist of de oplader wel geschikt zou zijn voor mijn laptop, heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Ik dacht, dit gaat natuurlijk weer 3 dagen duren voordat ik een standaard, geautomatiseerd antwoord terug krijg. Maar minder is waar! Ik kreeg bijna direct dezelfde dag nog reactie. Ideaal, zelfs op zondagavond.

Verder was de levering ook snel te noemen. Betaald en er werd geleverd. Bovendien zit er garantie op mijn oplader. Prima, je weet het maar nooit online, maar dit is zeker aan te raden. Overigens ook een betaalbare prijs. Niet absurd duur.

Borny Korterink.

temmerman

Verwarring bij betaling

Er was een beetje verwarring bij de betaling. Kosteloze betaling is alleen geldig via nederlandse bank.