Cor Breekweg

Ac 19 Volt adaptor voor Dell Inspiron N5010

Door het uitvallen van de spanningsadaptor voor mijn laptop, op internet gezocht naar een vervanging hiervoor want kon ook de laptop-accu niet meer opladen. Op goed geluk bij HardwareCity... Door het uitvallen van de spanningsadaptor voor mijn laptop, op internet gezocht naar een vervanging hiervoor want kon ook de laptop-accu niet meer opladen. Op goed geluk bij HardwareCity terechtgekomen en daar, na ook informatie via internet(email) gevraagd te hebben wat zeer snel beantwoord werd, de adaptor besteld, en dat dan ook nog tegen een heel schappelijke prijs. De volgende dag werd deze netjes volgens afspraak thuis bezorgd en de laptop werkt weer probleemloos. Een heel tevreden klant dus die als er weer wat nodig is zeker eerst op de side van HardwareCity.nl zal gaan snuffelen.

Mario

Zeer goede en snelle service

correct en vlug

Goed en snel

zeer positief

hans verlaan

Aanschaf acer-accu

Geen enkel probleem. Binnen een dag werd mijn aankoop geleverd - via postNL te volgen. Goede service.

luc van melkebeke

Uitstekende service

xxx

Snelle levering , had enigszins vertraging ivm. de pinksterdagen.

Dennis

Nieuw toetsenbord gekocht, Helaas een gebruikte vieze gekregen. Na contact met he bedrijf direct een nieuwe toegestuurd gekregen! Topservice!

Mooie overzichtelijke site, service is erg goed!

Koos

Snel en goede prijs

Snelle levering, goede prijs en prima product, doe er zeker de volgende aankoop.