Arash Dini

Bestelling geplaatst, spullen ontvangen. Één ding ging mis, daarvoor gebeld en dat is direct opgelost

Flexibel, snel, kwalitatief

Basic Pharma

Heel goed

Snelle service en persoonlijk contact

R.Kramer

Snel geleverd

Robin Loosman

Laat op de avond besteld, volgende dag in huis !

Goede prijs/kwaliteit.

Desiree de Boer

Ik heb een hele goede ervaring. Ik had een adapter plus netsnoer voor mijn laptop besteld. Toen ik het pakje openmaakte zat alleen de adapter erin. Dit was op een zaterdag en had verwacht dat ik... Ik heb een hele goede ervaring. Ik had een adapter plus netsnoer voor mijn laptop besteld. Toen ik het pakje openmaakte zat alleen de adapter erin. Dit was op een zaterdag en had verwacht dat ik maandag een mailtje terug zou krijgen (i.v.m. weekend), maar al al heel snel een mailtje terug. Ze vroegen of ik een foto van de verpakking wilde maken, want volgens de maten van de verpakking van de track&trace moest het de volledige bestelling zijn.
Foto terug gestuurd op zondag en weer dezelfde dag een mail terug. De afmetingen in de track&trace klopte niet en ze zouden de volgende dag gelijk het netsnoer opsturen

Snel reageren en snel nasturen van netsnoer

Freek

Prima. Adapter werkt goed. Scheelt een hoop geld om een nieuwe monitor te kopen.

Spul werkt en snelle levering.

Dorine uit Geluveld

Vlug geholpen met een oplader voor mijn notebook die ik allang zocht en moeilijk te vinden was. Ze antwoorden vlug, en verzending dat had ik al de volgende dag. Een echt aanrader.

Vlug antwoord, vlug geholpen, ontvangst is vlug en vriendelijk.

Luta

Het is super snel gegaan ben erg te vrede!

snel

Gino Van de Weghe

Was eerste maal bij jullie iets besteld

Zeer snelle levering

Secoa BV