G. Hiemstra

Zeer vlotte service

donderdag besteld en de volgende dag zoals afgesproken in huis!

Bianca van der Molen

Uitstekend

Super snelle service, goed telefonisch bereikbaar, en het product de volgende dag in huis.

Jaco

Prima en snel

Heb een nieuwe adapter voor mijn laptop besteld. Prijs was marktconform, gratis verzonden en de volgende werkdag binnen en een keurig passend doosje (niet zo'n verhuisdoos voor een mini-product).... Heb een nieuwe adapter voor mijn laptop besteld. Prijs was marktconform, gratis verzonden en de volgende werkdag binnen en een keurig passend doosje (niet zo'n verhuisdoos voor een mini-product). Het enige is dat het uiteindelijke product anders was qua vorm-factor dan verwacht. Dat geeft altijd even een gevoel van: " hmmmm" maar het werkt en dat is het belangrijkste.

Avner Dahari

Accu toshiba

goede accu en snelle levering . nu bestellen en morgen ontvangen.

N Kat

GEWELDIGE SERVICE !!!!

Er stond een fout op de site, waardoor ik de verkeerde adapter heb ontvangen.
Er stond een fout op de site, waardoor ik de verkeerde adapter heb ontvangen.
Na telefonische contact was het binnen een dag geregeld en kreeg mijn nieuwe adapter de volgende werkdag binnen, zonder poespas.
De verkeerde adapter mocht ik houden of bij grofvuil zetten.
Geweldige service !!!!!

Q.

Goed, alleen omschrijving is niet altijd helder

Alles is goed gegaan, echter stond er op de website dat het product nieuw was maar het was tweedehands en was niet 100% fit voor de betreffende laptop.

Reactie HardwareCity.nl:

Bedankt voor uw review. De geleverde scharnieren waren echter wel degelijk nieuw! Het is wel zo dat wij ze in bulk geleverd krijgen. Dat wil zeggen dat wij ze per 50 setjes bij elkaar gebonden... Bedankt voor uw review. De geleverde scharnieren waren echter wel degelijk nieuw! Het is wel zo dat wij ze in bulk geleverd krijgen. Dat wil zeggen dat wij ze per 50 setjes bij elkaar gebonden ontvangen en daardoor willen ze wel eens een beetje op elkaar krassen. Voor de werking en levensduur maakt dit uiteraard niet uit. Wij begrijpen dat het hierdoor de schijn kan wekken dat het om gebruikte scharnieren gaat, Dit is alleen de moeite ook niet waard gezien de productiekosten voor deze scharnieren die op zeer grote schaal geproduceerd worden. Tenslotte zijn gebruikte scharnieren altijd goed te herkennen aan de schroefpunten; als daar een kringetje omheen zit is het duidelijk dat het gebruikt is (dan hebben er immers eerder schroeven in gezeten). Dit is bij de door ons geleverde set onmogelijk het geval geweest.
Voor wat betreft de pasvorm; voor de DV9000 serie zijn er 3 verschillende soorten scharnieren. De door u bestelde set is het meest voorkomend. Met een beetje aanpassing zijn ze ook passend te krijgen ter vervanging voor 1 van de andere 3 soorten. Als u even contact met ons had opgenomen, hadden we de scharnieren uiteraard ook met alle plezier omgeruild. Ik begrijp echter uit uw review op te maken dat u de scharnieren reeds passend heeft gekregen.
HardwareCity.nl

Keurig afspraken nagekomen.
Daadwerkelijk originele onderdelen.

Hans

UItstekend!

Prima geregeld. Snelle levering!

truzzit

Snel