K

Snelle servies en goede prijs en kwaliteit.

D Nijland

Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering. Goede beschrijving van product (laptop batterij). Prima product. Goede prijs/prestatie.

Top

Item online besteld rond 17u, item gekregen de volgende dag rond 10u30
Makkelijk, snel en het item werkt uitstekend!

Rotronica

Snelle levering en afhandeling

Ze hebben veel artikelen die we nodig hebben voor onze service

i.mok

Accu laptop

prima accu voor minder geld dan bij andere verkopers ! pakket snel ontvangen,ben zeer te vreden

Schrijver

Beoordeling accu laptop computer.

HardwareCity kwam uit een vergelijking met andere aanbieders veruit het goedkoopste uit voor een nieuwe accu M6D/78. Andere aanbieders waren iets goedkoper maar dan kreeg je een accu met een veel... HardwareCity kwam uit een vergelijking met andere aanbieders veruit het goedkoopste uit voor een nieuwe accu M6D/78. Andere aanbieders waren iets goedkoper maar dan kreeg je een accu met een veel lagere capaciteit. Informatie over produkt dus prima. Na bestelling werd ik voortdurend op de hoogte gehouden van de verzending zelf. Uitstekend. Product zelf werkt goed. Beter dan oorspronkelijke accu. Ga ervan uit accu het goed blijft doen. Zo niet dan heb je in ieder geval 1jaar garantie en gelet op mijn ervaring met HardwareCity denk ik dat dat wel in orde komt.

huiberts

Snelle en correcte afhandeling en levering

Horizon Computerservice Arnhem

Zo prettig dat je een beoordeling bijna zou vergeten.

Prima leverancier voor laptoponderdelen.

MGF computers

Super

snel correct en gericht

Jerre Latruwe

Super

De bezorging was snel en wanneer ik bleek het foute stuk te hebben(door mijn eigen domme schuld) dan kreeg ik rap en oplossing aangeboden....