Dirk

Degelijk goed

Product binnen gestelde termijnen in goede staat bezorgt. Wat kun je er verder over zeggen :)

Van Peer Danny

Zeer snelle afhandeling en levering

Ik had een batterij voor een laptop besteld rond 9 uur smorgens , en de dag daarna rond 16.00 uur al geleverd , ondanks dat ik toch in Belgie woon . Sneller kan niet denk ik . Je kan ook perfect... Ik had een batterij voor een laptop besteld rond 9 uur smorgens , en de dag daarna rond 16.00 uur al geleverd , ondanks dat ik toch in Belgie woon . Sneller kan niet denk ik . Je kan ook perfect opvolgen wat er met je pakje onderweg gebeurt .
Het pakje is ook zeer stevig ingepakt zodanig dat er niets mis mee kan gaan . kortom , een dikke 10 op 10

Jacques

Snelle vervanging

Accu voor mijn laptop besteld die niet werkte; na telefoontje een goede nieuwe de volgende dag al in huis.

J. van Mechelen

Accu besteld voor laptop

Op zoek naar een accu voor mijn laptop via internet bij HardwareCity terecht gekomen. De accu besteld en een dag later hadden we hem al in huis. De bestelling was goed te volgen via track en trace... Op zoek naar een accu voor mijn laptop via internet bij HardwareCity terecht gekomen. De accu besteld en een dag later hadden we hem al in huis. De bestelling was goed te volgen via track en trace en was keurig verpakt. De accu werkt perfect.

RL Sandbrink

Prima internerbedrijf

Zocht een adapter voor een Windows surface pro. Was niet in een winkel te koop. Surface in 2013 op de markt en in de computerwinkels niet meer te koop. Niet te geloven. Maar gellukkig bij jullie wel.

Henk van werkhoven

Bestelling accu voor laptop

Snelle en correcte levering. Gemaild omdat de betaling via Ideal niet goed ging.
Werd snel door u op gereageerd waardoor de bestelling geen vertraging opliep

keto

Goed en snel

was precies wat ik wilde en het was snel binnen

J.Verheij

Uitstekende service een uitleg.......

Janny

Bestelling adapter tablet

Er was iets verkeerd gegaan met de software en dus verkeerd afleveradres. Gereageerd per mail en zeer adequaat en snel aangepakt. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Zou dit bedrijf... Er was iets verkeerd gegaan met de software en dus verkeerd afleveradres. Gereageerd per mail en zeer adequaat en snel aangepakt. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Zou dit bedrijf aanraden.

T. Oomen

Gewoon goed

Keurig op tijd geleverd. Prima afhandeling