RRR

Zo hoort het

Deze webshop mag als voorbeeld dienen, duidelijk zoals het hoort.

A.J. Westmaas

Bestelling Macbook Accu

Eerste bestelling en zeker niet de laatste, super snelle levering, s'avonds besteld andere morgen om 08.45 in huis klasse.

Peter Venneman

Asus Accu

Perfect behandeld
Perfect verpakt
Strak op tijd geleverd

Bleeckx Xavier

Betrouwbare website

zeer snelle afhandeling en levering van het aan gekochte produkt

Chris

MSI US keyboard (klassiek)

Was opzoek naar een toetsenbord voor een MSI laptop deze uiteindelijk bij Hardware City gevonden 25ste besteld en de volgende dag had ik hem al in huis snelle levering en uitstekende producten zeker... Was opzoek naar een toetsenbord voor een MSI laptop deze uiteindelijk bij Hardware City gevonden 25ste besteld en de volgende dag had ik hem al in huis snelle levering en uitstekende producten zeker een aanrader om hier te bestellen !

van Klooster Loopbaanconsult

Snel en gemakkelijk

Wat een gemak !!
Vandaag een probleem ontdekt, snel opzoeken op Internet en via HardwareCity besteld. Volgende dag is je probleem opgelost tegen een goede prijs.

esther van hoof

Prima, misschien op de doos een sticker van breekbaar? of niet met de doos gooien?

prima, misschien op de doos een sticker van breekbaar? of niet met de doos gooien?

Ronald

Snel en betrouwbaar

Laptop accu besteld. Prima site waarin het type accu dat ik nodig had voor mijn laptop precies werd aangegeven. Na de bestelling was deze ook snel geleverd.

K T

Medion Keyboard

Ervaring met het bedrijf prima, met de koerierdienst (PostNL) heel wat minder helaas.