B. van der Wurff

Zeer tevreden

supersnelle levering voor prima prijs

C. van Gils

Snel, correct en niet duur

Daar ik altijd een beetje huiverig ben om iets via een web site te bestellen, moet ik zeggen dat Hardware City.nl mij erg is meegevallen. Een snelle en correcte levering voor een zelfs naar mijn... Daar ik altijd een beetje huiverig ben om iets via een web site te bestellen, moet ik zeggen dat Hardware City.nl mij erg is meegevallen. Een snelle en correcte levering voor een zelfs naar mijn mening een lage prijs.

Stephanie

Snelle service en levering!

Betrouwbaar bedrijf en artikel binnen een werkdag ontvangen. Je krijgt ook netjes een track&trace waarmee je je pakje kan volgen!

prive

Toetsenbord Laptop

Na een speurtocht op de site bleek dat het type nummer niet bekend was van mijn laptop, hierop gebeld met een medewerker die mij de juiste informatie kon verstrekken en ik mijn bestelling kon plaatsen

Julien S.

Laptop LCD scherm

Snelle levering en goed ingepakt. Al bij al prima dus.

Erik Wijnoogst

Snel en flexibel

Bestelling op vrijdagochtend gemaakt en stipte levering op zaterdagochtend. Ik had verkeerde adapter besteld, vervolgens gebeld en de medewerkers van Hardwarecity adviseerde mij hoe hiermee om te... Bestelling op vrijdagochtend gemaakt en stipte levering op zaterdagochtend. Ik had verkeerde adapter besteld, vervolgens gebeld en de medewerkers van Hardwarecity adviseerde mij hoe hiermee om te gaan. Snel geschakeld en samen een oplossing gevonden, die financieel ook snel verholpen was. En toch de juiste levering gekregen. Chapeau

Peter

Top verzending,

Na vragen per mail verzonden betreffende de juiste type accu voor mijn laptop, kreeg ik vlot antwoord.
Heb gelijk besteld en de volgende dag was de accu binnen.
De nieuwe accu zit nu...
Heb gelijk besteld en de volgende dag was de accu binnen.
De nieuwe accu zit nu weer in de laptop en werkt weer perfect.
Hoop ieder geval dat ik weer lang met de accu kan doen !
Mis wel wat gebruik aanwijzing voor de accu, zoals tips voor de levensduur te verlengen of andere gebruik aanwijzing.

Joyce

Goede en snelle service

Adapter besteld die niet leek te werken, meteen nieuwe ontvangen. Uiteindelijk bleek de eerste toch oké. Dus 2e weer terug gestuurd

Jan de Winter

Snel makkelijk en goedkoop

Anjo "Animal" van Vrouwerf

Geweldig

mijn eerste ervaring met HardwareCity.nl was meteen een goede, snelle en complete levering