Johan

Eenvoudig en hendig

snelle levering en je wordt ook nog op de hoogte gehouden van je bestel status , de bestelling kun je volgen via ee ntrace en track code

c en s beheer en adm. ktr.

Tevreden

Ben erg tevreden over de website, prijs product en snelle levering. Alles wordt makkelijk gevonden.

Simone

Goede service

Goede service, snelle levering.

Jansen

Prima levering

De bestelling ging prima, afhandeling verzending liep vlot en pakket netjes en goed ontvangen. Het betrof hier een bestelling van een accu voor mijn laptop. De match zoals aangegeven op internet... De bestelling ging prima, afhandeling verzending liep vlot en pakket netjes en goed ontvangen. Het betrof hier een bestelling van een accu voor mijn laptop. De match zoals aangegeven op internet klopte. Vanuit het verzonden pakket kon ik m direct gebruiken. De accu was zelfs 3/4 vol, dus behoefde deze niet eerst op te laden.

Lisa

Dell Adapter

Het juiste artikel, en snel...

Freddy Demarez

Aankoop CPU koeler.

Zonder veel woorden. Super.

S. De Vries

In een woord: Super

Rob Carpentier

Snelle levering van gevraagd artikel

Keurige emailbevestiging na bestelling en verzendingsrapportage; wel 1 aanmerking: in de advertentie stond een amperage vermeld van 5200mAh terwijl de geleverde accu een capaciteit blijkt te hebben... Keurige emailbevestiging na bestelling en verzendingsrapportage; wel 1 aanmerking: in de advertentie stond een amperage vermeld van 5200mAh terwijl de geleverde accu een capaciteit blijkt te hebben van 4400mAh! Datlijkt me wel een gegeven om aan te passen in de advertentietekst!

Reactie HardwareCity.nl:

Geachte heer Carpentier,
Geachte heer Carpentier,
Bedankt voor uw feedback! Ik heb uw bestelling erbij gezocht om te kijken om welke accu het ging. Ik zal de beheerder van onze website de fout bij de productbeschrijving op onze website laten herstellen. Wij proberen altijd alles correct te vermelden op onze website, maar helaas hebben wij soms met slechte beschikbaarheid en wisselende voorraden van bepaalde producten te maken. Hierdoor wil er onbedoeld wel eens een fout ontstaan op onze website. In ieder geval bedankt dat u ons op deze fout heeft gewezen en hopelijk is het product verder wel naar wens!
Henk David van der Heide
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Hans Ebels

Ideaal

Vandaag besteld, morgen echt geleverd.