DE-IT

Helemaal goed

Snel, accuraat en netjes.

Suijlen

Beoordeling hardware ciry.nl

Ik vond de site heel overzichtelijk. De bestelling verliep helemaal volgens afspraak. En de dag erna al in huis. De kwaliteit van de bestelde batterij voor mijn laptop was prima. U heeft er een... Ik vond de site heel overzichtelijk. De bestelling verliep helemaal volgens afspraak. En de dag erna al in huis. De kwaliteit van de bestelde batterij voor mijn laptop was prima. U heeft er een tevreden klant bij.

Cor Hendriks

Goede eerste ervaring

Alles verliep snel en zeer eenvoudig en zeker tot grote tevredenheid

M.L.W.Roefs

Vlot en veilig

na bestelling is deze goed via de status te volgen. Ook de aangegeven tijd van arriveren is helemaal correct.Jullie zijn aan te bevelen

N. vd Starre

Super service!

Heel snelle levering, goede prijs!

Kees

Goede en snelle levering

Ik zocht een accu voor een laptop en vond deze al snel bij hardware city. Even de reviews gelezen of het wel vertrouwd was. En de reviews waren goed en niet gelogen. Ik bestelde op zaterdag en kreeg... Ik zocht een accu voor een laptop en vond deze al snel bij hardware city. Even de reviews gelezen of het wel vertrouwd was. En de reviews waren goed en niet gelogen. Ik bestelde op zaterdag en kreeg de accu op dinsdag geleverd. Prima.

Ronald

Goede website
Groot aanbod
Makkelijk de juiste accu te vinden
Goede prijs en snel geleverd
Over de kwaliteit van de geleverde Toshiba accu kan ik niet meer zeggen dan dat hij het momenteel prima doet
Verder is het afwachten of hij net zo lang meegaat als de originele

Paul

18.45 besteld, volgende dag in huis. Perfect.

Richard Gerrits

Snel en goed

Snel en goed verzorgd zo als afgesproken