De Bruijn

Snelle en correcte levering

Het bestelde item was direct uit voorraad verstuurd en was de volgende dag al binnen

C. Hopkes-Vredenburg

Bestelde een batterij voor een PC, tot mijn verbazing en volle tevredenheid kreeg ik die de volgende dag al thuisbezorgd. En zonder bezorgkosten.
Als ik ooit weer iets wil bestellen zal ik...
Als ik ooit weer iets wil bestellen zal ik aan jullie denken.

Ventilator HP laptop

Goede prijs, snelle levering, laptop werkt weer zoals het hoort.

ghlester

Toshiba accu

snel en efficient behandling

G. Dehasse

Azerty Be keyboard for Samsung laptop

Less than 24 hours to receive the order.
Great!

Mirjam

makkelijke bestelling en zeer vlotte levering

HD Computer Services Voorkempen

Uitstekend

zoals beloofd werd mijn bestelling de volgende dag op tijd geleverd. Prima service

K.A. Bouter

Super service!

Ik ontving (meteen de volgende dag) de vervangende accu voor m'n laptop, maar de aansluiting bleek verkeerd om te zitten. Na telefonisch contact ontving ik (weer meteen de volgende dag) een passend... Ik ontving (meteen de volgende dag) de vervangende accu voor m'n laptop, maar de aansluiting bleek verkeerd om te zitten. Na telefonisch contact ontving ik (weer meteen de volgende dag) een passend exemplaar. Bleek een productiefout te zijn, maar wat een punctuele service is dit zeg!

Frans Wilbers

Top

Top, snelle service, scherepe prijs, goede communicatie.

westerbeek

Goede service

Ik kreeg een verkeerd artikel bezorgd. Na mijn telefoontje hierover, werd dit binnen 2 minuten recht gezet en de volgende dag had ik het goede artikel al in huis.