Senso Consult

Prima service!

Snelle afhandeling, snelle levering!

h>thomissen

TOPPIE

helemaal geen ervaring en ik was dus aangenaam verrast!!!!!!

Bart

Ook telefonisch

R. Reinders

Accu voor laptop

Top.
Snel verstuurd en prima accu

P. Veldman

Vlotte snelle service!

Aan de hand van productcode verkeerde artikel besteld, binnen 3 uur via email reactie ('s avonds net voor 22.00 uur!) met daarbij de link naar het juiste artikel. Foutieve artikel retour gezonden,... Aan de hand van productcode verkeerde artikel besteld, binnen 3 uur via email reactie ('s avonds net voor 22.00 uur!) met daarbij de link naar het juiste artikel. Foutieve artikel retour gezonden, hierop nog geen geld terug gehad maar ga er vanuit dat ook dit vlot en soepel wordt geregeld. Top!

Mark Rutter www.oldschoolmassage.be

Laptop Batterij

Ik was op zoek gegaan op de web voor een vervang batterij voor mijn lappie.Direct vondt ik Hardware city.Na een beetje rondkijken vondt ik dat Harware city iets hadden en ook aan zeer goed prijzen... Ik was op zoek gegaan op de web voor een vervang batterij voor mijn lappie.Direct vondt ik Hardware city.Na een beetje rondkijken vondt ik dat Harware city iets hadden en ook aan zeer goed prijzen dus heb ik een batt besteld.Het was een paar minuten voor 19 u dat mijn bestelling door was en de dag nadien om 9u s'morgens was mijn levering bij mij!!!!!! Schitterend service........batterij uitgepakt en direct in mijn lappie en voila!!!!!!Perfect!!!Meer kan ik er aan niet toevoegen......From a happy Brit living in Belgium,thankyou.

Webnetcom

Goed bedrijf

Snelle levering, alles op voorraad, snelle en correcte antwoorden op alle vragen

IT Thys

Keyboard Toshiba

Zeer goede service, alles wat is in orde op uitzondering van de track & trace e-mail. Deze heb ik niet ontvangen.

Rubing

Duidelijk

Duidelijk en snel

R. Scholtes

Snelle en nette levering

Me ventilator van mijn laptop had het helaas begeven vorige week, dus due moest vervangen worden. Alles losgehaald en het desbetreffende onderdeel op internet opgezocht. Kwam gelijk bij hardwarecity... Me ventilator van mijn laptop had het helaas begeven vorige week, dus due moest vervangen worden. Alles losgehaald en het desbetreffende onderdeel op internet opgezocht. Kwam gelijk bij hardwarecity uit. Site ziet er goed uit en ze werken met diverse betaal instanties dus dat zat wel goed. Onderdeel voor 19.00 besteld op vrijdag en op zaterdag kwam het netjes via de pakketbezorger binnen. Goed verpakt met de factuur erbij.

Gewoon goed zeg ik. Zou er zo weer bestellen als ik wat nodig heb