mohammed

Super snel

Alles prima,en supersnel geleverd

Paul

Aankoop laptop lader

Product was op voorraad. Bij Hardware City bestond de mogelijkheid om alleen de lader zonder het snetsnoer de kopen, scheelde weer een aantal euro's. De prijs kwam hierdoor lager uit dan de... Product was op voorraad. Bij Hardware City bestond de mogelijkheid om alleen de lader zonder het snetsnoer de kopen, scheelde weer een aantal euro's. De prijs kwam hierdoor lager uit dan de concurrenten. Goed op de hoogte gehouden over de voortgang van het leveringsprocess middels email. Gebruik van track&trace voor aflevering.

Croes

Na ontvangst defecte accu vervangen voor prima exemplaar.

Een tijd terug heb ik een accu besteld bij Hardwarecity, deze bleek onbruikbaar omdat de laptop steeds uitviel als de laptop te veel stroom vroeg. Na een kleine miscommunicatie is er een nieuwe accu... Een tijd terug heb ik een accu besteld bij Hardwarecity, deze bleek onbruikbaar omdat de laptop steeds uitviel als de laptop te veel stroom vroeg. Na een kleine miscommunicatie is er een nieuwe accu geleverd die perfect aan de wensen voldoet. Ik ben uiteindelijk dan ook zeer tevreden over de service van Hardwarecity.

Marc Bisschops

Bestelling correct verlopen

2 bestellingen gemaakt en correct verlopen

Ferrify

Uitstekend ....

prima geregeld ...was het bedrijf voorheen accu jan of zo iets ???

luuk

Super service

Ik had een accu op zondag besteld en had hem netjes dinsdag in huis super dus

wim giesen

goed contact

de jager

Verkeerde stekker geleverd, hierbij wel correcte aftersale vanuit klantenservice hardwarecity.nl

oplader besteld voor asus zenbook is er 1 geleverd deze pastte vervolgens niet op desbetreffende laptop. in de eerste instantie andere stekker via andere dealer gekocht. de mogelijkheid aangeboden... oplader besteld voor asus zenbook is er 1 geleverd deze pastte vervolgens niet op desbetreffende laptop. in de eerste instantie andere stekker via andere dealer gekocht. de mogelijkheid aangeboden gekregen van hardwarecity, stekker retour te sturen en volledig bedrag teruggestort te krijgen

D. Hillyer / Elckerlyc School

Top supplier

Very happy with product and all aspects of the service given from start to finish.

Jaap

Makkelijk bestellen en snel geleverd