Storm de Zeeuw

Geen gezeur, de volgende aan je deur!

Ik voelde me wat minder betrokken bij mijn aankoop dan bij andere sites, maar dat kwam gewoon omdat mijn pakket aangekomen was nog voordat ik de email had gelezen dat hij was verstuurd! de site mag... Ik voelde me wat minder betrokken bij mijn aankoop dan bij andere sites, maar dat kwam gewoon omdat mijn pakket aangekomen was nog voordat ik de email had gelezen dat hij was verstuurd! de site mag wel een visuele update krijgen, alleen al op de frontpage worden er 3 verschillende fonts gebruikt, wat er niet uitziet (vind ik).

wim

eerste kennismaking

Riethorst

Supergoede en snelle service

heb op utube gekeken hoe je een
toetsenbord van een laptop kon maken
daarna op jullie site het modelnummer doorgegeven de volgende dag het nieuwe toetsenbord er al ingezet
ik...
heb op utube gekeken hoe je een
toetsenbord van een laptop kon maken
ik zeg supergoede service en kwaliteit

a.j.kwant

volledige website en snelle levering

Henk Oostrom

Prima!

Snel, probleemloos geleverd. Relatief goedkoop.

R. Nagels

Bestelling Laptop batterij

Was wat ik er van verwacht had en snel.

Bjorn

Correcte retour procedure!

Ik had een replica batterij voor een Macbook besteld, helaas voldeed het product niet aan de verwachtingen. Ik heb het retour gestuurd en gebruik kunnen maken van de service waardoor ik het aankoop... Ik had een replica batterij voor een Macbook besteld, helaas voldeed het product niet aan de verwachtingen. Ik heb het retour gestuurd en gebruik kunnen maken van de service waardoor ik het aankoop bedrag heb terug ontvangen.
Jammer dat het product niet werkte, tevreden over de retourprocedure en de afhandeling.

Wesley

Laptop koeler

Zeer netjes en snel

Gerard de Groot

SUPER!!!

Super artikel tegen acceptable prijs! Volgende dag al om 10.00 uur afgeleverd!! Klasse! Duidelijke en overzichtelijke website! Echt een aanrader! Ik koop hier zeker nog eens en beveel jullie overal... Super artikel tegen acceptable prijs! Volgende dag al om 10.00 uur afgeleverd!! Klasse! Duidelijke en overzichtelijke website! Echt een aanrader! Ik koop hier zeker nog eens en beveel jullie overal aan!! Top!! Bedankt!!

Hans De Zutter

Snelle en correcte levering

Onderdeel voor oudere laptop nodig. Gevonden bij Hardware city.nl. Bestelling geplaatst en do volgende dag - een zaterdag notabene - is deze geleverd aan huis in België!
Wat een service. Alles...
Wat een service. Alles uitermate correct en zeer snel verlopen!
Ik onthou jullie webadres zeker en vast